רוצים לעבור לעצמאות סולארית? להיות ללא תלות בגורמים חיצוניים כמו חברת חשמל? בואו לשמוע על מערכות אגירה

גדר סולארית – ביטחון פיסי וכלכלי ליישובים ולחקלאים

השאירו פרטים

חקלאים ויישובים שרוצים ליצור לעצמם הכנסה נוספת ולנצל באופן מיטבי את השטח שברשותם יכולים להתקין כיום גדר סולארית – פיתוח טכנולוגי-חקלאי חדש בישראל. באמצעות הגדר ניתן לייצר חשמל, ליצור עצמאות אנרגטית ולמקסם את פוטנציאל השימוש בשטח באופן שעד לפיתוח הגדר לא היה אפשרי. יתרה מכך, על הגדר ניתן להתקין אמצעי ביטחון ובקרה שמספקים ליישוב הגנה משודרגת ומתקדמת. המשיכו לקרוא בשביל לקבל את הפרטים החשובים ביותר.

גדר סולארית

מהי גדר סולארית?

ברוכים הבאים לעתיד האנרגיה הירוקה – הגדר הסולארית. טכנולוגיה חדשה ומתקדמת להפקת אנרגיה בר-קיימא שמשלבת התייעלות כלכלית ושיפור תנאי הביטחון ביישוב. הגדר מורכבת מפאנלים סולאריים מאונכים שקולטים את קרני השמש גם בזוויות חדות. הגדר הסולארית מאפשרת קודם כל חיסכון אנרגטי, כמובן, אך גם משמשת כאמצעי בטיחות מוגבר ליישוב המגורים.

מערכות סולאריות מסחריות

קהל יעד

היתרון המשמעותי ביותר של הגדר הסולארית הוא שהיא לא מצריכה שטחים גדולים פתוחים, והיא מיועדת בעיקר לחקלאים, מפעלים, יישובים, קיבוצים ומושבים.

הגדר הסולארית מאפשרת לכל יישוב מגודר לנצל ולייעל את השטח (הקטן באופן יחסי) המוקדש בלאו הכי לגדר התוחמת את היישוב- לאפיק הכנסה יעיל, ירוק, מודרני ובטיחותי.

מדוע כדאי לכם להתקין גדר סולארית?

התקנת הגדר תספק לכם אינספור יתרונות חשובים ותעשה זאת באופן יום-יומי. זה מה שתרוויחו מהתקנת גדר סביב ובתוך השטח שברשותכם:

    ביטחון היקפי

    גדר סולארית מספקת ביטחון פיזי עבור האנשים ועבור הרכוש, הציוד והגידולים החקלאיים המגודרים על-ידה. ניתן להתקין עליה אמצעי ביטחון לשדרוג הביטחון ההיקפי כמו מצלמות אבטחה מתקדמות וחיישני תנועה.

    שדרוג הגדר הקיימת

    הגדר תאפשר לכם להתחדש, לשדרג את הגדר הקיימת לסטנדרט הגידור הגבוה ביותר ולהפוך את הגדר לרב-תכליתית.

    תאורה ליישוב

    באפשרותכם להתקין על הגדר מערכת תאורה שתספק לכם תאורה בשעות הלילה.

    שמירה על איכות סביבה

    אנרגיה סולארית הינה אנרגיה מתחדשת ואנרגיה ירוקה שלא מזיקה לסביבה, לאדם ולבעלי החיים ובאופן כללי לא מפריעה ליצורים החיים.

    מערכת כריזה ליישוב

    על הגדר תוכלו להתקין גם מערכת כריזה לצרכים שונים.

    שמירת החום הדרוש לגידולים החקלאיים

    החשמל המופק מהגדר יספק לגידולים החקלאיים שלכם את החום הדרוש לגידולם ללא חשש מהפרעה באספקה.  

    רציפות באספקת החשמל ליישוב

    תוכלו להתקין על הגדר אמצעי לאגירת האנרגיה המופקת וכך למנוע מצב של הפסקה זמנית באספקת החשמל.

    יתרונות כלכליים

    חיסכון בחשמל ועצמאות אנרגטית

    באמצעות גדר סולארית תוכלו לחסוך בהוצאות החשמל ואף ליצור באופן תיאורטי מצב של עצמאות אנרגטית בו אינכם מסתמכים על אספקת חשמל מטעם חברת החשמל אלא על ייצור עצמי בלבד.

    יצירת הכנסה נוספת

    תוכלו ליצור לעצמכם מקור הכנסה נוסף על ידי מכירת החשמל לחברת החשמל.

    מקסום פוטנציאל השימוש בשטח

    הגדר האנכית מנצלת את השטח באופן מיטבי וחסכוני ותאפשר לכם להפיק חשמל וערך כלכלי כמעט מבלי לתפוס מקום נוסף.

    טעינת רכבים חשמליים

    תוכלו לחבר את הגדר לעמדה לטעינת רכבים חשמליים וכך לנצל טוב יותר את התועלת הטמונה בשימוש בה ואת פוטנציאל השמירה על איכות הסביבה.

    כיצד ניתן להתקין גדר סולארית?

    אם אתם מתעניינים בהתקנה מקצועית של גדר בשטח שלכם – אנחנו כאן בשבילכם. חברת "סלע תשתיות" מתמחה בכל הקשור למערכות סולאריות מסחריות והיא הראשונה להביא לישראל את אחד הפיתוחים הטכנולוגיים-חקלאיים החדשניים ביותר. דרכנו תוכלו לקבל את הטכנולוגיה בליווי אישי ומלא מרגע קבלת טופס 4 ועד אישור חברת החשמל ותיהנו מניסיון של יותר מעשור בתחום האנרגיה הירוקה והמתחדשת. צוות עתיר ידע וניסיון עומד לרשותכם בכל שאלה – צרו קשר כאן בשביל לערוך שיחת ייעוץ עם המומחים שלנו.

    לקריאה על חממה סולארית לחצו כאן >>

    וגם על חווה סולארית

    שאלות נפוצות:

    עדיין אין אישורים לכך, אך בקרוב ניתן יהיה לבצע התקנה כזאת. באופן זה תוכלו לשדרג את הגדר שלכם לסטנדרט הגידור הגבוה ביותר ולנצל את השטח שהיא בלאו הכי תופסת באופן מתקדם ואפקטיבי הרבה יותר.

    עוד אין אישורים רשמיים, אך בעתיד הקרוב יוכלו יישובים, קיבוצים, מפעלים ומושבים להקים גדר סולארית או לחלופין להסב גדר ביטחון קיימת. 

    מידע נוסף 

    אופן התקנת גדר סולארית

    מענה EPC שלם כולל כל מה שצריך בליווי אישי מלא, לרבות ייעוץ, תכנון בהתאמה אישית, התקנה, ניטור ותחזוקה

    מיקום המערכת

    מסביב ליישובים, קיבוצים, מפעלים ומושבים

    יתרונות מרכזיים

    ביטחון היקפי מתקדם, חיסכון בהוצאות החשמל, יצירת אפיק של הכנסה פסיבית, תרומה לאיכות הסביבה, שמירת החום הדרוש לגידולים החקלאיים, רציפות באספקת החשמל, מיקסום אידיאלי של השטח, אפשרות להתקין מגוון מערכות נוספות על הגדר כמו מערכת תאורה, מערכת כריזה, מצלמות אבטחה וחיישני תנועה

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    מאמרים נוספים

    חדש: משרד האנרגיה מאשר הקמת דונם סולארי בחלקה א' בכל נחלה – בהליך מהיר ומקוצר

    בשורה לכל בעלי הנחלות במושבים הכפריים במדינת ישראל: מעכשיו ניתן להקים דונם סולרי בחלקה א׳ בכל נחלה – בהליך מהיר ומקוצר ולייצר אנרגיה ירוקה ומקור הכנסה משמעותי! היכן וכיצד ניתן להקים שדה סולארי? הקמת מתקנים פוטו וולטאיים בתחום חלקה א' של יישוב כפרי, הינה מתוקף תמ"א 1. היא מתייחסת לשטח בגודל של עד 1 דונם

    קרא עוד ›
    פאנל סולארי

    אגירת אנרגיה סולארית

    בעידן שבו המודעות לשימוש באנרגיה ירוקה ומתחדשת גוברת, אנרגיה סולארית נחשבת לאחת הדרכים המבטיחות ביותר לטיפול במשבר האקלים. אנשי מקצוע ומדענים ברחבי העולם מתמקדים בפיתוח טכנולוגיות לאגירת אנרגיה סולארית, במטרה להפוך אותה ליותר יעילה ונגישה. אף על פי שהשימוש באנרגיה סולארית נושא בחובו יתרונות רבים, קיימת בעיה מרכזית אחת: התלות בתנאי מזג האוויר ובשעות היום.

    קרא עוד ›
    מערכות סולאריות מסחריות

    מערכת סולארית לעסק – לשמש יש פוטנציאל עסקי גדול. אל תפספסו אותו

    בנוסף ליתרונות שמגלמת כל מערכת סולארית, לרבות מערכות סולאריות ביתיות, מערכת סולארית לעסק מגלמת מספר יתרונות ספציפיים ומשמעותיים לבעלי חברות ועסקים. עוד ועוד עסקים רותמים את קרני השמש לצורך טובת הסביבה וטובתם העסקית. במאמר זה נעסוק על מה שתרוויחו בתור בעלי חברות ועסקים ע"י הקמת מערכת סולארית, נפרט סוגים שונים של מערכות סולאריות רלוונטיות לכם

    קרא עוד ›
    דילוג לתוכן