רוצים לעבור לעצמאות סולארית? להיות ללא תלות בגורמים חיצוניים כמו חברת חשמל? בואו לשמוע על מערכות אגירה

התקנת לוחות סולאריים

השאירו פרטים

כל אזרח ישראלי או תייר מחו"ל יודע שמדינת ישראל היא מקום חם, ואפילו חם מאוד. זה לא משנה אם אתם גרים בצפון הארץ, מרכזה או בדרומה, במשך חודשים רבים בשנה, ולמעשה במשך כמעט כולה מזג האוויר חם ושמשי. אז איך אנחנו מתמודדים עם זה? נעזרים במכשירי חשמל כמו מזגן ומאוורר, כדי להקל על החום לפחות במקומות סגורים. למרות שמדובר על פתרון מעולה, חשוב לזכור שלא מדובר על פתרון זול, בסופו של דבר המזגן הוא מכשיר זולל חשמל והשימוש בו עולה לא מעט. איך ניתן לנצל את השמש והאקלים החם שלנו כדי למנוע את עלויות החשמל הגבוהות? הנה מידע שיכול לחסוך לכם הרבה מאוד כסף.

מערכות סולאריות מסחריות

התקנת לוחות סולאריים

לוחות סולאריים להתקנה על גגות בכל גודל, מאפשרים לכל אדם בעל גג פנוי להרוויח מהשמש ולחסוך בהוצאות החשמל.

מערכות סולאריות מסחריות

היתרונות של לוחות סולאריים

מה אפשר לעשות בכדי להקל על תשלומי החשמל?

הבשורה הטובה היא, שדווקא העובדה שחם פה והשמש קופחת כמעט כל השנה, היא זאת שיכולה להקל מעליכם את תשלומי החשמל החודשיים. אנחנו מדברים כמובן על שימוש עם מערכות סולאריות ביתיות אשר אותם מתקינים בגג המבנה, והן מאפשרות לנצל את קרני השמש עבור הפקת חשמל ללא צורך בסיוע מחברת החשמל. ליתר דיוק, על הגג מתקינים לוחות סולאריים, אשר קולטים את אנרגיית קרני השמש, ובאמצעות מערכת מיוחדת ממירים את האנרגיה לחשמל המגיע אל הבית שלנו. ייצור של חשמל בצורה הזאת מסייע גם לשמירה על איכות הסביבה והגנה על כדור הארץ מפני ההתחממות הגלובלית, שהרי בניגוד לשיטות מסורתיות לייצור חשמל המתבצעות על ידי שריפת דלקים מאובנים כמו נפט או פחם, כאן אנחנו משתמשים במשהו טבעי – קרני השמש, והחשמל שנוצר הוא חשמל ירוק המיוצר בתהליך השומר על הסביבה.

האם מערכת סולאריות יכולה לספק את תצרוכת החשמל הביתית?

בשונה מאשר מערכות סולאריות מסחריות אשר יכולות לספק בדרך כלל כמויות אדירות של חשמל, מערכת ביתית מוגבלת יותר בכמות החשמל אותה היא יכולה לייצר, וזאת בגלל גודלם של הלוחות הסולאריים. כאשר מדובר על מערכות סולאריות לשימוש ביתי, במרבית המקרים הגג שבו אפשר להניח את הלוחות הוא לא גדול, ולכן תפוקת המערכת לא תהיה גדולה מאוד. עם זאת, בדרך כלל בגג ממוצע יהיה אפשר לפרוס לוחות סולאריים אשר יאפשרו ייצור של חשמל בכמות מספקת בכדי שבתוך שנים בודדות החשמל שתוכלו לחסוך יכסה כבר את עלות ההתקנה והמערכת, וכל חשמל שתייצרו יהיה חיסכון נטו בחשבון החשמל שלכם. אם תצליחו להגיע למצב שבו אתם מייצרים יותר חשמל מאשר מה שאתם צריכים, תוכלו גם למכור את העודפים לחברת החשמל, אשר מחויבת לרכוש מכם את החשמל בחוזה לתקופה של 25 שנה (עם אופציה להארכת החוזה).

אצל מי כדאי לבצע התקנת לוחות סולאריים?

כאשר אתם ניגשים לעסקה יקרה והתקנה של משהו שילוו את חייכם במשך עשרות שנים, כדאי מאוד שתערכו סקר שוק מקיף, ותבחרו דווקא בחברה מקצועית ואמינה, שתוכלו להנות מהשירות שלה למשך שנים רבות ולהיות מרוצים. חברת סלע תשתיות מערכות סולאריות אשר עוסקת זה למעלה מעשור בתחום המערכות הסולאריות, ומבצעת התקנת לוחות סולאריים אצל לקוחות פרטיים ועסקיים בכל רחבי הארץ, היא ללא ספק המקום הנכון ביותר עבור התקנת המערכת גם אצלכם. החברה גם דואגת לתחזוקת מערכות סולאריות ומעמידה עבורכם את אנשי המקצוע המקצועיים והמנוסים ביותר בתחום, שידאגו לבצע את העבודה בצורה הטובה והמקצועית ביותר. החברה שמה דגש על מתן שירות ברמה הגבוהה ביותר עבור כל לקוח ולקוח, ומקפידה על יחס אישי שילווה אתכם ויסייע לכם בעת שתתעורר אצלכם שאלה או בעיה שתגרום לכם לפנות לקבלת מענה.

לקריאה על שרטוט מערכות סולאריות לחצו כאן >>

מוזמנים לקרוא גם על גדר סולארית

וגם על חווה סולארית

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

חדש: משרד האנרגיה מאשר הקמת דונם סולארי בחלקה א' בכל נחלה – בהליך מהיר ומקוצר

בשורה לכל בעלי הנחלות במושבים הכפריים במדינת ישראל: מעכשיו ניתן להקים דונם סולרי בחלקה א׳ בכל נחלה – בהליך מהיר ומקוצר ולייצר אנרגיה ירוקה ומקור הכנסה משמעותי! היכן וכיצד ניתן להקים שדה סולארי? הקמת מתקנים פוטו וולטאיים בתחום חלקה א' של יישוב כפרי, הינה מתוקף תמ"א 1. היא מתייחסת לשטח בגודל של עד 1 דונם

קרא עוד ›
פאנל סולארי

אגירת אנרגיה סולארית

בעידן שבו המודעות לשימוש באנרגיה ירוקה ומתחדשת גוברת, אנרגיה סולארית נחשבת לאחת הדרכים המבטיחות ביותר לטיפול במשבר האקלים. אנשי מקצוע ומדענים ברחבי העולם מתמקדים בפיתוח טכנולוגיות לאגירת אנרגיה סולארית, במטרה להפוך אותה ליותר יעילה ונגישה. אף על פי שהשימוש באנרגיה סולארית נושא בחובו יתרונות רבים, קיימת בעיה מרכזית אחת: התלות בתנאי מזג האוויר ובשעות היום.

קרא עוד ›
מערכות סולאריות מסחריות

מערכת סולארית לעסק – לשמש יש פוטנציאל עסקי גדול. אל תפספסו אותו

בנוסף ליתרונות שמגלמת כל מערכת סולארית, לרבות מערכות סולאריות ביתיות, מערכת סולארית לעסק מגלמת מספר יתרונות ספציפיים ומשמעותיים לבעלי חברות ועסקים. עוד ועוד עסקים רותמים את קרני השמש לצורך טובת הסביבה וטובתם העסקית. במאמר זה נעסוק על מה שתרוויחו בתור בעלי חברות ועסקים ע"י הקמת מערכת סולארית, נפרט סוגים שונים של מערכות סולאריות רלוונטיות לכם

קרא עוד ›
דילוג לתוכן