רוצים לעבור לעצמאות סולארית? להיות ללא תלות בגורמים חיצוניים כמו חברת חשמל? בואו לשמוע על מערכות אגירה

התקנת מערכות סולאריות

התקנת פאנלים סולאריים

כדי להבין למה התקנת מערכות סולאריות היא מהפכנית לכל משבר האנרגיה והאקלים כל מה שצריך לעשות זה להבין את התהליך הפשוט והגאוני של הפיכת אור השמש לאנרגיה זמינה לנו כחשמל. משבר האקלים הוא זה שדוחף אנשים להמציא טכנולוגיות שמשמשות אותנו להפיק אנרגיה מבלי לזהם את הסביבה ואת כדור הארץ. כמובן שמלבד השימוש באנרגיה מתחדשת אנחנו יכולים להרוויח מזה גם חיסכון ניכר בעלויות. כאשר השמש היא זאת שמניעה את כל התהליך זה רק מתבקש להחליף כמה שיותר את החשמל המזהם שלנו מדלקים פוסיליים כמו פחם ונפט לאנרגיה שמתבססת על אנרגיה שקיימת בטבע ואין לה פליטות פחמניות שמזהמות את האוויר, מגבירות את אפקט החממה ופוגעת בשכבת האוזון. התקנת פאנלים סולארים היא הפתרון לכל זה והיא הולכת ומתקדמת בכל העולם ובעיקר בישראל, שבה יש שפע של שמש רוב השנה.

מה חשוב לדעת על אנרגיה ירוקה?

אנרגיה ירוקה היא אנרגיה נקייה שאינה מזהמת והיא חייבת להיות ממקור מתחדש. כלומר, לא נפט ומוצריו שמתכלים והולכים ואינם מתחדשים לעולם כי המאגרים שלהם מוגבלים. זוהי אנרגיה שגם כאשר היא מתחדשת היא אינה מזהמת משום שאור אינו מזהם ואינו יוצר פליטות, גם לא כאשר מנצלים אותו בטכנולוגיה מתוחכמת כדי ליצור חשמל וכך אפשר לספק את כל הצרכים מאנרגיה זאת מבלי שיצטרכו להשפיע לרעה על זיהום הסביבה ועל כדור הארץ. הפתרון של מערכות סולאריות הוא פתרון גאוני שמתאים כיום למערכות יחסית קטנות כמו משק בית. לכן, מערכת סולארית ביתית היא אפשרית בכל בית כאשר יש גג שמאפשר להתקין מערכת כזאת.

המטרה שלנו – להתקין כמה שיותר מערכות סולאריות

בכל גג אפשר לבצע התקנת מערכות סולאריות שיספק את הצרכים של אותו מבנה ואותה דירה, והעודפים שנוצרים בדרך כלל מופנים בחזרה למערכת החשמל הארצית. כלומר, החוק מאפשר למשקי בית למכור בחזרה לחברת החשמל את החשמל העודף ולהפיק מזה עוד הכנסה וזה בדיוק מה שהופך התקנת פאנלים סולאריים לכדאיים. עלות ההתקנה הראשונית מתקזזת בסופו של דבר על ידי החיסכון בתשלומים על החשמל הביתי וגם בכך שמוכרים חשמל לחברת החשמל. מצב שבו כולם מנצחים וזוכים בכל הקופה. ימי העננות בישראל מעטים יחסית ולכן גם אם תצטרכו להשתמש מדי פעם במערכת החשמל הרגילה והארצית זה עדיין יסתכם בחשבון קטן משמעותי מחשבון החשמל הרגיל שתצטרכו לשלם ללא מערכת סולארית ביתית.

האם התקנת מערכות סולאריות אמינה לאורך זמן?

ככל שהטכנולוגיות חדישות ומתקדמות יותר כך הן יותר אמינות ועמידות יותר. טכנולוגיות מתחדשות וגם מצליחות להיות אפילו יעילות יותר ככל שממציאים את הרכיבים שהופכים כל התקנת מערכות סולאריות לזולה וליעילה יותר בניצולת אור השמש ובהפקת חשמל. תיקון מערכות סולאריות נעשה גם כן על ידי המתקינים ובהמשך לאחריות גם כאשר היא פגה. השירות שלאחר ההתקנה כולל גם תחזוקה על ידי ניקוי המערכת הסולארית בצורה שוטפת כדי להבטיח את התקינות שלה ואת היכולת שלה לנצל את מלוא היכולת שלה להפיק חשמל מהשמש. הטכנולוגיות של מערכות סולאריות מתקדמות נהנות מאמינות רבה והן נושאות אחריות שמבטיחה אותן לשנים.

התקנת מערכות סולאריות דורשת תכנון

כשאתם רוצים להתקין פאנלים אצלכם בבית אל תשכחו את כל ההליך התכנוני ואת הוצאת האישורים ובדיקת עלויות של התקנת פאנלים סולאריים על הגג שלכם. זה קל יותר כאשר זה הבית הפרטי שלכם אבל זה אמור לקבל את הסכמת כל הדיירים כאשר מדובר בבניין משותף. לשם כך רצוי ללמוד את הנושא ולקבל מידע מלא והדרכה שיוכלו לעזור לכם להחליט האם זה הזמן שלכם להצטרף למהפכת האנרגיה הירוקה.

שאלות נפוצות:

כמובן! כדי להבטיח את השירות הטוב ביותר, אנו נהיה מעורבים בכל שלבי תכנון הפרויקט, חישוב העלויות, השגת התשואה המקסימלית ורווחיות כדי שתהיו מרוצים–אנחנו כאן בשבילכם גם אחרי בליווי צמוד 24/7.

לסלע תשתיות יש 12 שנות ניסיון בהתקנת והפצת מערכות סולאריות בישראל.

מידע נוסף 

מיקום ההתקנה

התקנת מערכות סולאריות ביתיות ומסחריות מכל הסוגים וכל הגדלים, על גגות מבנים ובשטחים פתוחים בכל הארץ

סוג השירות

מענה EPC בליווי אישי מלא, כולל ייעוץ, ביצוע בדיקות ומדידות בשטח, תכנון המערכת בהתאמה אישית מלאה, התקנת המערכת, ניטור ותחזוקה 

טכנולוגיה

התקנת הדור הבא של המערכות הסולאריות – מערכות מתקדמות וחדישות בהתאם לרשימת בלומברג Tier-One. מערכות טכנולוגיות מובילות לקבלת התפוקה הגבוהה ביותר לזמן הארוך ביותר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מידע מקצועי

חדש: משרד האנרגיה מאשר הקמת דונם סולארי בחלקה א' בכל נחלה – בהליך מהיר ומקוצר

בשורה לכל בעלי הנחלות במושבים הכפריים במדינת ישראל: מעכשיו ניתן להקים דונם סולרי בחלקה א׳ בכל נחלה – בהליך מהיר ומקוצר ולייצר אנרגיה ירוקה ומקור הכנסה משמעותי! היכן וכיצד ניתן להקים שדה סולארי? הקמת מתקנים פוטו וולטאיים בתחום חלקה א' של יישוב כפרי, הינה מתוקף תמ"א 1. היא מתייחסת לשטח בגודל של עד 1 דונם

קרא עוד ›
פאנל סולארי

אגירת אנרגיה סולארית

בעידן שבו המודעות לשימוש באנרגיה ירוקה ומתחדשת גוברת, אנרגיה סולארית נחשבת לאחת הדרכים המבטיחות ביותר לטיפול במשבר האקלים. אנשי מקצוע ומדענים ברחבי העולם מתמקדים בפיתוח טכנולוגיות לאגירת אנרגיה סולארית, במטרה להפוך אותה ליותר יעילה ונגישה. אף על פי שהשימוש באנרגיה סולארית נושא בחובו יתרונות רבים, קיימת בעיה מרכזית אחת: התלות בתנאי מזג האוויר ובשעות היום.

קרא עוד ›
מערכות סולאריות מסחריות

מערכת סולארית לעסק – לשמש יש פוטנציאל עסקי גדול. אל תפספסו אותו

בנוסף ליתרונות שמגלמת כל מערכת סולארית, לרבות מערכות סולאריות ביתיות, מערכת סולארית לעסק מגלמת מספר יתרונות ספציפיים ומשמעותיים לבעלי חברות ועסקים. עוד ועוד עסקים רותמים את קרני השמש לצורך טובת הסביבה וטובתם העסקית. במאמר זה נעסוק על מה שתרוויחו בתור בעלי חברות ועסקים ע"י הקמת מערכת סולארית, נפרט סוגים שונים של מערכות סולאריות רלוונטיות לכם

קרא עוד ›
דילוג לתוכן