רוצים לעבור לעצמאות סולארית? להיות ללא תלות בגורמים חיצוניים כמו חברת חשמל? בואו לשמוע על מערכות אגירה

חווה סולארית – מערכת סולארית גדולה עם יתרונות גדולים

השאירו פרטים

חווה סולארית עושה מה שכל מערכת סולארית עושה – רק שהיא עושה זאת בהיקף גדול יותר ומכילה פאנלים סולאריים רבים. בהתאמה, היא גם רווחית מאוד ובעלת פוטנציאל רב להכנסה גדולה. כך שאם בבעלותך שטח גדול שאינו מנוצל, התקנת "חווה סולארית" יכולה להיות לך משתלמת במיוחד.

מערכת סולארית

מהי חווה סולארית ולמי מיועדת?

חווה סולארית היא מערכת סולארית גדולה המספקת חשמל למספר משקי בית או מפעלים ומכילה מספר גדול של פאנלים סולאריים המרוכזים בסמיכות זה לזה. מדובר במערכת סולארית סטנדרטית להפקת אנרגיה ירוקה, אך בסדר גודל ענק. ניתן להתקין אותה רק בשטחים פתוחים ולא על גגות.

מערכת סולארית

מהן היתרונות של החווה סולארית?

כיצד פועלת חווה סולארית?

הפאנלים הסולאריים קולטים את אנרגיית השמש, ממירים אותה לחשמל, ושולחים את החשמל המופק לרשת החשמל. 

מהם היתרונות הטמונים בהתקנה של חווה סולארית?

אם אתם מתלבטים לגבי התקנת המערכת, דעו שהתקנת חווה סולארית מעניקה לבעליה את היתרונות החשובים הבאים:

הפסקת התלות בחברת החשמל, כלומר עצמאות אנרגטית

חיסכון גדול מאוד בעלויות החשמל השוטפות

ניצול חכם ונקי של משאב טבעי באופן ששומר על איכות הסביבה ולא מזהם אותה עם פליטות מזיקות כמו במקרה של הפקת חשמל מנפט, גז ופחם

אנרגיה סולארית היא מקור אנרגיה יציב ואמין – ובפרט בישראל ובמזרח התיכון בכלל, איפה שהקיץ נמשך חודשים רבים וקרני השמש מורגשים היטב

ניתן למכור עודפי חשמל לחברת החשמל וכך להפיק הכנסה פסיבית נוספת ויציבה 

השלבים בהתקנת חווה סולארית

להלן שלושת השלבים העיקריים בדרך להתקנת חווה סולארית חדשה בשטח שלכם:

שלב ראשון: שיחת ייעוץ ולאחריה הגעה פיזית לאתר המיועד להתקנת החווה הסולארית למטרת ביצוע המדידות והבדיקות הנדרשות לבדיקת היתכנות ותכנון המערכת באופן מדויק. 

שלב שני: תכנון מקצועי של המערכת הסולארית במטרה למקסם את שטח הקרקע ופוטנציאל הרווח הטמון בה. לאחר מכן תותקן המערכת על-ידי אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים. 

שלב שלישי: שמירה ותחזוקת המערכת הסולארית לאחר התקנתה. הלקוחות נהנים מאחריות + ליווי אישי במטרה לוודא שההשקעה שלהם מצליחה. 

תכנון והתקנת חווה סולארית בהתאמה אישית מלאה 

חווה סולארית, בהיותה מערכת סולארית מסחרית גדולה עד מאוד, המתפרסת על-פני מאות או אלפי דונמים, מצריכה תכנון משמעותי ומדויק. על מנת לנצל את שטח הקרקע באופן אופטימלי, ולרתום את קרני השמש באופן מיטבי, חשוב לערוך תכנון מקיף וקפדני. יתרה מכך, יש לבדוק את כדאיות הנושא והתאמת השטח למערכת כגון חווה סולארית. 

לשם כך יש להיעזר בגורם מקצועי מנוסה מאוד. לחברת "סלע תשתיות" ניסיון של מעל לעשור בתחום האנרגיה הירוקה והמתחדשת ובתכנון והתקנת מערכות סולאריות מסחריות. אנחנו מובילים פרויקטים מתחילתם ועד השלמתם המוצלחת ונשארים בקשר אישי עם הלקוחות. הידע העצום והניסיון העשיר שצברנו ייתנו לכם את האפשרות הפרקטית לקבל וליהנות מהטכנולוגיה העדכנית ביותר, באחריות ובאופן מדויק, אמין ומקצועי. 

נדאג שתנצלו היטב את הקרקע שברשותכם, את המערכת הסולארית ואת אנרגיית השמש ובכך תיהנו מתשואה גבוהה לאורך זמן. לקבלת מידע נוסף פנו אלינו כאן ונשוב אליכם בהקדם.

מוזמנים לקרוא גם על גדר סולארית >>

מידע נוסף 

מיקום התקנת חווה סולארית

שטחים פתוחים גדולים, לרוב שטחים מסחריים, עסקיים ו/או חקלאיים 

שלבי ההתקנה

שיחת ייעוץ, ביצוע מדידות ובדיקות בשטח, תכנון המערכת, התקנת המערכת, ניטור ותחזוקת המערכת בשוטף

תשואה פוטנציאלית

עד כ-20% תשואה 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

חדש: משרד האנרגיה מאשר הקמת דונם סולארי בחלקה א' בכל נחלה – בהליך מהיר ומקוצר

בשורה לכל בעלי הנחלות במושבים הכפריים במדינת ישראל: מעכשיו ניתן להקים דונם סולרי בחלקה א׳ בכל נחלה – בהליך מהיר ומקוצר ולייצר אנרגיה ירוקה ומקור הכנסה משמעותי! היכן וכיצד ניתן להקים שדה סולארי? הקמת מתקנים פוטו וולטאיים בתחום חלקה א' של יישוב כפרי, הינה מתוקף תמ"א 1. היא מתייחסת לשטח בגודל של עד 1 דונם

קרא עוד ›
פאנל סולארי

אגירת אנרגיה סולארית

בעידן שבו המודעות לשימוש באנרגיה ירוקה ומתחדשת גוברת, אנרגיה סולארית נחשבת לאחת הדרכים המבטיחות ביותר לטיפול במשבר האקלים. אנשי מקצוע ומדענים ברחבי העולם מתמקדים בפיתוח טכנולוגיות לאגירת אנרגיה סולארית, במטרה להפוך אותה ליותר יעילה ונגישה. אף על פי שהשימוש באנרגיה סולארית נושא בחובו יתרונות רבים, קיימת בעיה מרכזית אחת: התלות בתנאי מזג האוויר ובשעות היום.

קרא עוד ›
מערכות סולאריות מסחריות

מערכת סולארית לעסק – לשמש יש פוטנציאל עסקי גדול. אל תפספסו אותו

בנוסף ליתרונות שמגלמת כל מערכת סולארית, לרבות מערכות סולאריות ביתיות, מערכת סולארית לעסק מגלמת מספר יתרונות ספציפיים ומשמעותיים לבעלי חברות ועסקים. עוד ועוד עסקים רותמים את קרני השמש לצורך טובת הסביבה וטובתם העסקית. במאמר זה נעסוק על מה שתרוויחו בתור בעלי חברות ועסקים ע"י הקמת מערכת סולארית, נפרט סוגים שונים של מערכות סולאריות רלוונטיות לכם

קרא עוד ›
דילוג לתוכן