רוצים לעבור לעצמאות סולארית? להיות ללא תלות בגורמים חיצוניים כמו חברת חשמל? בואו לשמוע על מערכות אגירה

ניקוי פאנלים סולאריים

התקנת מערכת סולארית על הגג זה מצויין, אך לא מספיק. על מנת למקסם את התפוקה הסולארית- חשוב להקפיד על פאנלים נקיים! 

באקלים הישראלי, הפאנלים מתמלאים במהירות באבק, לכלוך, עלים ועוד. כל אלו מסננים את קרני השמש ופוגעים באפקטיביות של המערכת הסולארית. ניקיון עקבי של הפנלים גם ממקסם את פוטנציאל הרווח וגם מאריך את חיי הפאנל ושומר על אחריות היצרן.

מערכת סולארית

ניקוי מערכות סולאריות

המטרה שלנו היא לאפשר למערכת הסולארית שלך לממש את פוטנציאל ייצור החשמל שלה ואת ההכנסות בהתאם. צוות העיצוב שלנו פיתח מערכת פשוטה וחכמה לניקוי פאנלים סולאריים ושטיפת מערכות סולאריות במים מטופלים ללא אבנית, העונה במלואה לדרישות יצרני הפאנלים הסולאריים.

מערכות סולאריות מסחריות

נקודות חשובות

תכננו את מערכת ההדחה כך שתהיה ישימה באופן אינדיבידואלי לכל מערכת סולארית, ובכך נפתרה בעיית תפוקת המערכת המופחתת והצורך באנשי ניקיון על גג הבניין. אנו מספקים גם אחריות ושירות ללא פשרות לכל תקלה במערכת. מכיוון שמערכות אספקת מים הן המומחיות שלנו, אנו יודעים לתת פתרונות גם למערכות מורכבות בכל גודל ומיקום על גגות, קרקעות ומאגרים.

האם זה כלכלי?

שטיפה לא תגביר את התפוקה ה"טבעית" של הפאנל…אך היא תסיר לכלוך או אבק מהפלט על מנת לשמור על תפוקה מקסימלית. הפאנל צריך להיות נקי ככל האפשר. המחויבות לתפוקה של יצרן הפאנלים צריכה גם לשמור על הניקיון שלו… לאחר בדיקה של לא מעט מערכות גילינו שיש הבדל בין תפקוד המערכת לבין המערכת עם הכי פחות שטיפה ותחזוקה לבין המערכת עם ניקוי שוטף ורציף.

מי מבטיח לי שהמערכת תעבוד לאורך זמן?

מערכת השטיפה היא מערכת שכל מרכיביה עם תו תקן ישראלי והחלפים תמיד זמינים.
עם סיום הקמת המערכת תינתן תעודת אחריות לתקופה של שלש שנים שבה תוכל להבין את הגאונות שבפשטות המערכת, ולכל עניין, תקלה, שאלה, טיפול, שדרוג, יש למערכת אבא ישראלי, שישמח לתת מענה במהירות. עם סיום תקופת האחריות נוכל להמשיך ולתת לך שירות ככל שתרצה.

זה עוזר לי בתפוקה? למה בכלל לשטוף?

שטיפה לא תגביר את התפוקה ה"טבעית" של הפאנל…אך היא תסיר לכלוך או אבק מהפלט על מנת לשמור על תפוקה מקסימלית.הפאנל צריך להיות נקי ככל האפשר.
המחויבות לתפוקה של יצרן הפאנלים צריכה גם לשמור על הניקיון שלו…
לאחר בדיקה של לא מעט מערכות גילינו שיש הבדל בין תפקוד המערכת לבין מערכת עם שטיפה ותחזוקה מינימלית וניקיון רציף קבוע.

ניקוי פאנלים סולאריים

מערכות סולאריות זקוקות לתחזוקה שוטפת גם כאשר הן הטובות ביותר שיכולות לפעול במשך שנים רבות. בישראל זה מחייב גם שימוש נכון וחכם במים ולכן ניקוי מערכות סולאריות כפי שמתחייב אחת לכמה שנים ייעשה בדרך טכנולוגית מתקדמת ושימוש נכון במערכות המתוחכמות שלנו שעובדות על מים. כל מערכת סולארית ביתית חייבת להיות נקייה לגמרי מאבק ולכלוך על מנת שהיא תעבוד בצורה אופטימלית ללא הפרעות ותנצל את מלוא הפוטנציאל שלה. כך שאנחנו מתחייבים לעבוד על מנת לנקות את הפאנלים שלכם בצורה יסודית כדי שתוכלו ליהנות מהם בדרך הטובה ביותר שיש.

איך מנקים מערכת סולארית?

כל מערכת סולארית, בין אם היא מערכת סולארית ביתית או אחרת, חייבת לעבור שטיפות במים מיוחדים שאינם מכילים אבנית שתצטבר על הפאנלים ועל גופי החימום. לכן, אנחנו משתמשים במערכות שפיתחנו בעצמנו שמשמשות גם להשקיה ולמערכות נוספות על מנת להשתמש במים שעומדים בתקנים המחמירים ביותר לשטיפת מערכות ופאנלים. מדובר במערכת הדחה שעובדת בעצמה ולא מצריכה כוח אדם נוסף אלא היא עובדת בעצמה באחריות מלאה לתפקוד התקין שלה.

תיקון מערכות סולאריות

אנחנו בונים ומתכננים מערכות סולאריות מעולות שעובדות לאל תקלות בדרך כלל וזקוקות לתחזוקה שוטפת, תרתי משמע, אבל הן מצטיינות בכמה שפחות תקלות בתפעול שלהן. עם זאת, אנחנו מספקים גם תיקון מערכות סולאריות כאשר זה נדרש משום שאנחנו יודעים שרק מי שמקים מערכות כאלה מכיר אותן הכי טוב ויודע לתת שירות מסור ומקצועי כאשר זה נדרש. המערכות שלנו לשטיפת הפאנלים עובדים מצוין ועומדים בתקנים ישראליים מחמירים ולכולן יש בכל מקרה חלפים כך שגם אם יש תקלה או פגם נדיר אנחנו מחליפים מה שנדרש כדי שהמערכת תוכל להמשיך לפעול גם לאחר שפג תוקף האחריות.

למה חשוב לנקות מערכת סולארית ביתית?

מערכות סולאריות עובדות הכי טוב כאשר הן נקיות לגמרי ואין שום דבר שמצטבר עליהן ועל הקולטים שלהן ומונע מאור השמש להיקלט ולהפוך לאנרגיה, בהליך הכי פשוט שמכירים. זה אומר שככל שהמערכת יכולה לנקות את עצמה בצורה שוטפת כך גם התפקוד היומי שלה יהיה יעיל יותר ותקבלו את מלוא תפוקת האנרגיה שאתם מצפים לה.

סלע תשתיות מתמחה בניקוי פאנלים סולאריים, מוזמנים ליצור עימנו קשר. 

שאלות נפוצות:

ניקוי יומיומי של הפאנלים מונע הצטברות של אבק ולכלוך וכך מסייע לשמור על תפוקת חשמל מקסימלית, למקסם את פוטנציאל הרווח, להאריך את חיי הפאנלים ולשמור על אחריות היצרן.

ישנן שתי דרכים מצוינות לעשות זאת. הראשונה- באמצעות מערכת ניקוי אוטומטית שמנקה בכוחות עצמה וללא התערבות מצד גורם אנושי וזאת ע"י שימוש במים מטופלים נטולי-אבנית. השנייה- באופן ידני באמצעות ערכת שטיפה מותאמת למערכת סולארית.

 



מידע נוסף 

אופן הניקוי

ניקוי אוטומטי לחלוטין ללא צורך בהתערבות אנושית  

סוג המים

מים מטופלים ללא אבנית ובהתאם לדרישות היצרן

חשיבות הניקוי

מקסום תפוקת החשמל ופוטנציאל הרווח, שמירה על אחריות היצרן, מניעת תקלות והארכת חיי הפאנלים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מידע מקצועי

חדש: משרד האנרגיה מאשר הקמת דונם סולארי בחלקה א' בכל נחלה – בהליך מהיר ומקוצר

בשורה לכל בעלי הנחלות במושבים הכפריים במדינת ישראל: מעכשיו ניתן להקים דונם סולרי בחלקה א׳ בכל נחלה – בהליך מהיר ומקוצר ולייצר אנרגיה ירוקה ומקור הכנסה משמעותי! היכן וכיצד ניתן להקים שדה סולארי? הקמת מתקנים פוטו וולטאיים בתחום חלקה א' של יישוב כפרי, הינה מתוקף תמ"א 1. היא מתייחסת לשטח בגודל של עד 1 דונם

קרא עוד ›
פאנל סולארי

אגירת אנרגיה סולארית

בעידן שבו המודעות לשימוש באנרגיה ירוקה ומתחדשת גוברת, אנרגיה סולארית נחשבת לאחת הדרכים המבטיחות ביותר לטיפול במשבר האקלים. אנשי מקצוע ומדענים ברחבי העולם מתמקדים בפיתוח טכנולוגיות לאגירת אנרגיה סולארית, במטרה להפוך אותה ליותר יעילה ונגישה. אף על פי שהשימוש באנרגיה סולארית נושא בחובו יתרונות רבים, קיימת בעיה מרכזית אחת: התלות בתנאי מזג האוויר ובשעות היום.

קרא עוד ›
מערכות סולאריות מסחריות

מערכת סולארית לעסק – לשמש יש פוטנציאל עסקי גדול. אל תפספסו אותו

בנוסף ליתרונות שמגלמת כל מערכת סולארית, לרבות מערכות סולאריות ביתיות, מערכת סולארית לעסק מגלמת מספר יתרונות ספציפיים ומשמעותיים לבעלי חברות ועסקים. עוד ועוד עסקים רותמים את קרני השמש לצורך טובת הסביבה וטובתם העסקית. במאמר זה נעסוק על מה שתרוויחו בתור בעלי חברות ועסקים ע"י הקמת מערכת סולארית, נפרט סוגים שונים של מערכות סולאריות רלוונטיות לכם

קרא עוד ›
דילוג לתוכן