רוצים לעבור לעצמאות סולארית? להיות ללא תלות בגורמים חיצוניים כמו חברת חשמל? בואו לשמוע על מערכות אגירה

מערכות סולאריות מסחריות

השאירו פרטים
20% תשואה
20% תשואה

אם הייתם רואים כסף על הרצפה הייתם מרימים אותו? אז למה כשהוא שוכב על גג העסק אתם לא עושים את זה? השמש כבר פה, הגג שלכם כבר קיים – לא חבל? מערכות סולאריות מסחריות הן השקעה רווחית לבעלי חברות ועסקים. רוצים לדעת כמה בדיוק אתם יכולים להרוויח? רוצים שחברת החשמל תתחיל לשלם לכם במקום שאתם תשלמו לה? אנחנו כאן כדי לענות על כל השאלות.

מערכות סולאריות מסחריות

מערכות סולאריות מסחריות

מערכות סולאריות גדולות המותקנות על גגות גדולים של מבנים מסחריים. כך ניתן גם לחסוך בהוצאות החשמל וגם להרוויח ממכירת האנרגיה לחברת החשמל.

מערכות סולאריות מסחריות

היתרונות של מערכת סולארית מסחרית

מהן מערכות סולאריות מסחריות?

מערכות פוטו-וולטאיות בעלות הספק של 15KW ומעלה המותקנות על גגות של מבנים המשמשים לצרכי מסחר וחקלאות. 

האם מתאימה לכם התקנת מערכות סולאריות מסחריות? 

כל מה שצריך על-מנת להתקין מערכות סולאריות מסחריות הוא מבנה המשמש לצרכים מסחריים, עסקיים ו/או חקלאיים בעל גג הכולל שטח פנוי. לחילופין ניתן להתקין מערכות סולאריות מסחריות גם בשטחים פתוחים. במרבית המקרים מי שמתקינים מערכות מסוג זה הם מפעלים, חברות, חקלאים, יישובים וקיבוצים. בשורה התחתונה, אם יש לכם מבנה מסחרי עם גג בעל שטח זמין – התקנת מערכת סולארית מסחרית בהחלט תתאים.

למה כדאי לכם להתקין מערכת סולארית מסחרית? רווחים פלוס יתרונות נוספים

זה מה שמרוויחים בעלי חברות ועסקים אשר מתקינים מערכות סולאריות מסחריות:

חיסכון כלכלי ישיר

הודות להתקנת המערכת חשבון החשמל שלכם ייחתך באופן משמעותי. ככל שהעסק שלכם צורך יותר חשמל - כך החיסכון שלכם ייגדל. זהו יתרון ניכר בהתחשב בתעריף החשמל המופקע.

פחות מיסים לשלם

המדינה מתמרצת בעלי חברות ועסקים להתקין מערכות סולאריות מסחריות ע"י מתן הטבות מס.

שיפור בתזרים המזומנים

את עודפי החשמל תוכלו למכור לחברת החשמל וכך ליצור אפיק הכנסה נוסף. במקום לשלם לחברת החשמל - היא תשלם לכם.

מקסום פוטנציאל השטח הקיים

אם יש לכם שטח זמין בגג תוכלו לנצל אותו באופן מיטבי. חבל שסתם יעמוד ללא שימוש.

עצמאיים גם באנרגיה

בעלי עסקים שמתקינים מערכת סולארית מסחרית נהנים מעצמאות אנרגטית.

אנרגיה ירוקה היא אנרגיה נקייה והפקתה לא מזהמת את הסביבה. חשוב לשמור על כדור הארץ למען עתידנו ועתיד ילדינו.

כמה אתם יכולים להרוויח באמצעות התקנת מערכת סולארית מסחרית? 

שאלה מצוינת ורלוונטית במיוחד לבעלי עסקים. קודם כל חשוב להדגיש שלכל מערכת יש פוטנציאל רווח שונה. זאת בין היתר כי לכל גג פוטנציאל שונה, והפוטנציאל הזה מושפע מפרמטרים כגון כמות מ"ר ומיקום הגג. להלן סדרי גודל בשביל לסבר לכם את האוזן:

  • גג בעל 500 מ"ר – 64,000 ש"ח הכנסה שנתית צפויה 
  • גג בעל 600 מ"ר – 76,800 ש"ח הכנסה שנתית צפויה
  • גג בעל 725 מ"ר – 92,800 ש"ח הכנסה שנתית צפויה
  • גג בעל 1,000 מ"ר – 128,000 ש"ח הכנסה שנתית צפויה

החישוב הוא שכל מ"ר גג שווה בקירוב כ-128 ש"ח הכנסה בשנה. וודאי שמדובר באומדן בלבד, והתוצאות בפועל משתנות בין כל גג וכל מערכת סולארית מסחרית. נספק לכם אומדן מדויק יותר בעת פגישת הייעוץ. 

יש לכם עסק עם גג? יש לכם עסק עם סלע תשתיות 

סלע תשתיות תספק לכם מענה EPC כולל כל מה שצריך להתקנת מערכת סולארית מסחרית פרטית משלכם, החל משלב הייעוץ, כלה בשלב התכנון וההתקנה ועד לשלב הניטור ותחזוקת מערכות סולאריות. זאת כולל תהליך הרישוי וטיפול בכל הביורוקרטיה הנלווית להתקנת המערכת. 

דעו שאנו מבצעים התקנת מערכות סולאריות מסחריות בהתאמה אישית מלאה. צוות מומחים מטעמנו יגיע לגג שלכם לצורך ביצוע מגוון מדידות ובדיקות. הנתונים שהצוות יאסוף יסייעו לנו לאחר מכן לתכנן את המערכת כך שהיא תמקסם את פוטנציאל הרווח הטמון בגג שלכם. 

רוצים לדעת כמה בדיוק אתם יכולים להרוויח מהתקנת מערכת סולארית מסחרית? צרו איתנו קשר כאן או במספר הטלפון 077-9966240 ונחזור אליכם בהקדם לצורך מתן ייעוץ אישי ופרטים נוספים. 

שאלות נפוצות:

ניתן להקים מערכת סולארית על גג של כל מבנה המשמש לצרכים עסקיים-מסחריים. כל מה שצריך זה גג בעל 60 מ"ר או יותר של שטח פנוי.

 התהליך דורש תכנון מקדים, קבלת אישורים ומלווה בהרבה בירוקרטיה. אנחנו עושים עבורכם את כל התהליך עם צוות מקצועי, יעיל ומשפחתי.

מידע נוסף 

רווח פוטנציאלי (הכנסה שנתית צפויה)

128 ש"ח בקירוב לכל מ"ר גג

מטרות התקנת מערכת סולארית מסחרית

חיסכון כספי לעסק, יצירת אפיק של הכנסה פסיבית, מקסום פוטנציאל השטח הקיים, שמירה על איכות הסביבה, השגת עצמאות אנרגטית

מיקום המערכת

גגות מבנים המשמשים לצרכים מסחריים, עסקיים או חקלאיים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

חדש: משרד האנרגיה מאשר הקמת דונם סולארי בחלקה א' בכל נחלה – בהליך מהיר ומקוצר

בשורה לכל בעלי הנחלות במושבים הכפריים במדינת ישראל: מעכשיו ניתן להקים דונם סולרי בחלקה א׳ בכל נחלה – בהליך מהיר ומקוצר ולייצר אנרגיה ירוקה ומקור הכנסה משמעותי! היכן וכיצד ניתן להקים שדה סולארי? הקמת מתקנים פוטו וולטאיים בתחום חלקה א' של יישוב כפרי, הינה מתוקף תמ"א 1. היא מתייחסת לשטח בגודל של עד 1 דונם

קרא עוד ›
פאנל סולארי

אגירת אנרגיה סולארית

בעידן שבו המודעות לשימוש באנרגיה ירוקה ומתחדשת גוברת, אנרגיה סולארית נחשבת לאחת הדרכים המבטיחות ביותר לטיפול במשבר האקלים. אנשי מקצוע ומדענים ברחבי העולם מתמקדים בפיתוח טכנולוגיות לאגירת אנרגיה סולארית, במטרה להפוך אותה ליותר יעילה ונגישה. אף על פי שהשימוש באנרגיה סולארית נושא בחובו יתרונות רבים, קיימת בעיה מרכזית אחת: התלות בתנאי מזג האוויר ובשעות היום.

קרא עוד ›
מערכות סולאריות מסחריות

מערכת סולארית לעסק – לשמש יש פוטנציאל עסקי גדול. אל תפספסו אותו

בנוסף ליתרונות שמגלמת כל מערכת סולארית, לרבות מערכות סולאריות ביתיות, מערכת סולארית לעסק מגלמת מספר יתרונות ספציפיים ומשמעותיים לבעלי חברות ועסקים. עוד ועוד עסקים רותמים את קרני השמש לצורך טובת הסביבה וטובתם העסקית. במאמר זה נעסוק על מה שתרוויחו בתור בעלי חברות ועסקים ע"י הקמת מערכת סולארית, נפרט סוגים שונים של מערכות סולאריות רלוונטיות לכם

קרא עוד ›
דילוג לתוכן