רוצים לעבור לעצמאות סולארית? להיות ללא תלות בגורמים חיצוניים כמו חברת חשמל? בואו לשמוע על מערכות אגירה

מערכת סולארית ביתית מחיר

השאירו פרטים

מערכות סולאריות הפכו להיות חלק בלתי נפרד מכל בית. אם גם אתם נמנים על מרבית תושבי ישראל שמחממים את המים שבו הם מתקלחים באמצעות דוד שמש, גם לכם מותקנת מערכת סולארית קטנה בבית (או יותר נכון – על הגג). אמנם, המערכת הסולארית של דוד השמש נועדה לספק חשמל עבור חימום המים במיכל של דוד השמש, אך היא לא יכולה לייצר חשמל בכמות שתספיק בשביל חשמל לשאר צרכי הבית. עבור זה, רבים בוחרים בהתקנת מערכות סולאריות אצלם בגג המבנה, בכדי שיוכלו לייצר חשמל באופן עצמאי, ולחסוך מעצמם תשלומי חשמל יקרים לחברת החשמל. במאמר הבא תמצאו מידע על מערכת סולארית ביתית מחיר שיכול להשתנות בהתאם לפרמטרים הקיימים.

התקנת מערכות סולאריות – למי זה משתלם?

מערכות סולאריות הן לא משהו שמשתלם לכל אחד. אם אין לכם מקום להניח כמות קולטים מספקת בגג, כנראה וייצור החשמל של המערכת שתותקן אצלכם תהיה זעומה. אולם, כאשר ישנו מספיק מקום עבור הנחה של לוחות רבים, התקנה של מערכת סולארית היא ללא ספק משהו משתלם, שההשקעה הראשונית מוחזרת בו בתוך זמן לא רב. בגג ממוצע אשר מכיל מערכת בינונית, מדובר על סדר גודל של שנים בודדות, עד שהחיסכון בתשלומי החשמל, יכסה לכם את עלות התקנת המערכת ותחזוקתה, ותוכלו להתחיל להרוויח ממנה.

מערכת סולארית ביתית מחיר משתנה

מערכת סולארית ביתית מחיר משתנה מאוד לפי פרמטרים שונים ובהם למשל: גודל הגג וכמות הלוחות שאתם יכולים להתקין בו, נוחות הגישה למקום בו אתם רוצים להתקין את המערכות ועוד. עם זאת, ניתן לומר באופן כללי כי מערכת סולארית ביתית מחיר מתחיל באזור 50 אלף שקלים ויכול להגיע לאזור ה – 100 אלף ₪ כאשר מדובר על מערכת גדולה במיוחד אם במקום בו ההתקנה מורכבת. כדאי לדעת שמלבד העובדה שאתם חוסכים בתשלומי החשמל לחברת החשמל, במקרה בו אתם יכולים לייצר חשמל יותר ממה שאתם צריכים, חברת החשמל מחויבת לרכוש מכם את עודפי החשמל, ולשלם לכם עבור החשמל שהיא מקבלת. על פי החוק, חברת החשמל מחויבת לרכוש את החשמל שאתם מייצרים ולחתום איתכם על חוזה לרכישת החשמל ל – 25 שנה לפחות.

אל מי פונים עבור התקנה של מערכת סולארית?

אם גם אתם החלטתם להשקיע לטווח הארוך, ולסייע במלחמה על כדור הארץ בעזרת שימוש עם מערכת סולארית – אתם בוודאי מחפשים חברה מקצועית שתבצע את העבודה של התקנת המערכת בצורה הטובה ביותר. כשאתם פונים אל חברה בעלת ניסיון כמו סלע תשתיות מערכות סולאריות אתם יכולים להיות רגועים שעשיתם את ההחלטה הטובה ביותר. החברה, מעסיקה את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, והיא תלווה אתכם שלב אחרי שלב לכל אורך התהליך, בכדי לוודא שתהיו מרוצים ויהיה לכם מענה מיידי ומקצועי לכל שאלה שתעלה לאורך התהליך. בנוסף, כאשר אתם בוחרים בהתקנת מערכת סולארית אצל סלע מערכות, תוכלו לקבל שירות במקרה של תקלה במערכת, על ידי אנשי מקצוע המתמחים בנושא של תיקון מערכות סולאריות, אשר ידאגו לסייע לכם בתיקון התקלה בצורה הטובה והמהירה ביותר.

איזה תחזוקה דורשת מערכת סולארית?

בשביל לדאוג שהמערכת תתפקד כמו שצריך ללא תקלות, ותספק את מקסימום החשמל שהיא יכולה להפיק, יש צורך לדאוג לתחזוקה של המערכת הסולארית באופן קבוע. לא מדובר על משהו מסובך מדי – כל מה שצריך לעשות הוא לפנות אל חברה כמו סלע תשתיות אשר תנקה עבורכם את המערכת. החברה מבצעת ניקוי מערכות סולאריות ללקוחות פרטיים ועסקיים, וכן את כל שאר פעולות התחזוקה והבדיקה השגרתיות אשר נדרשות עבור פעילות תקינה של המערכות הסולאריות.

מוזמנים לקרוא גם על גדר סולארית

וגם על חווה סולארית

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

חדש: משרד האנרגיה מאשר הקמת דונם סולארי בחלקה א' בכל נחלה – בהליך מהיר ומקוצר

בשורה לכל בעלי הנחלות במושבים הכפריים במדינת ישראל: מעכשיו ניתן להקים דונם סולרי בחלקה א׳ בכל נחלה – בהליך מהיר ומקוצר ולייצר אנרגיה ירוקה ומקור הכנסה משמעותי! היכן וכיצד ניתן להקים שדה סולארי? הקמת מתקנים פוטו וולטאיים בתחום חלקה א' של יישוב כפרי, הינה מתוקף תמ"א 1. היא מתייחסת לשטח בגודל של עד 1 דונם

קרא עוד ›
פאנל סולארי

אגירת אנרגיה סולארית

בעידן שבו המודעות לשימוש באנרגיה ירוקה ומתחדשת גוברת, אנרגיה סולארית נחשבת לאחת הדרכים המבטיחות ביותר לטיפול במשבר האקלים. אנשי מקצוע ומדענים ברחבי העולם מתמקדים בפיתוח טכנולוגיות לאגירת אנרגיה סולארית, במטרה להפוך אותה ליותר יעילה ונגישה. אף על פי שהשימוש באנרגיה סולארית נושא בחובו יתרונות רבים, קיימת בעיה מרכזית אחת: התלות בתנאי מזג האוויר ובשעות היום.

קרא עוד ›
מערכות סולאריות מסחריות

מערכת סולארית לעסק – לשמש יש פוטנציאל עסקי גדול. אל תפספסו אותו

בנוסף ליתרונות שמגלמת כל מערכת סולארית, לרבות מערכות סולאריות ביתיות, מערכת סולארית לעסק מגלמת מספר יתרונות ספציפיים ומשמעותיים לבעלי חברות ועסקים. עוד ועוד עסקים רותמים את קרני השמש לצורך טובת הסביבה וטובתם העסקית. במאמר זה נעסוק על מה שתרוויחו בתור בעלי חברות ועסקים ע"י הקמת מערכת סולארית, נפרט סוגים שונים של מערכות סולאריות רלוונטיות לכם

קרא עוד ›
דילוג לתוכן