רוצים לעבור לעצמאות סולארית? להיות ללא תלות בגורמים חיצוניים כמו חברת חשמל? בואו לשמוע על מערכות אגירה

מערכת סולארית ביתית

השאירו פרטים
15% תשואה
15% תשואה

יש בבעלותך בית פרטי עם גג פנוי? ברכות. יש לך אפשרות להתקין מערכת סולארית ביתית שתפיק עבורך חשמל. משמעות הדבר היא חיסכון אדיר בהוצאות החשמל הביתיות וגם תרומה ידידותית וירוקה לסביבה. התקנת מערכת סולארית על גג הבית היא לא הוצאה, אלא השקעה, ולתווך הארוך גם חוסכת המון כסף וגם הופכת את העולם לירוק ונקי יותר.

מערכת סולארית

מערכות סולאריות ביתיות

מערכת סולארית להתקנה על גגות פרטיים בכל גודל, מאפשרת לכל אדם בעל גג פנוי להרוויח מהשמש ולחסוך בהוצאות החשמל.

מערכות סולאריות מסחריות

היתרונות של מערכת סולארית ביתית

מי יכול להתקין מערכת סולארית ביתית?

ניתן להתקין מערכות סולאריות על גגות פרטיים בכל גודל החל מ-60 מ"ר גג. כל אדם בעל גג פנוי, בכל מיקום בארץ, יכול להרוויח מהשמש, לקדם את איכות הסביבה ולחסוך בהוצאות החשמל.

מדוע כדאי לכם להתקין מערכת סולארית ביתית?

מערכת סולארית על הגג הפרטי שלכם תספק לכם מגוון תועלות:

השגת רווח כלכלי משמעותי

הודות לחיסכון בהוצאות החשמל + יצירת אפיק הכנסה נוסף ע"י מכירת עודפי החשמל לחברת החשמל.

השתחררות מהתלות בחברת החשמל

וממחירי המנופול שלה. נהפוכו - אף תוכלו להתחיל למכור לחברת החשמל את העודפים שתפיקו.

תרומה אקולוגית לכדור הארץ

אנרגיה ירוקה היא אנרגיה נקייה. השמש כבר כאן - כדאי לנצל אותה במקום להפיק אנרגיה שתהליך ההפקה שלה מזהם את הסביבה. הדבר נכון בפרט כשמדובר באקלים הישראלי החם שמבטיח הרבה ימים שטופי-שמש במהלך השנה.

מקסום פוטנציאל השטח

באמצעות מערכת סולארית ביתית תוכלו לנצל באופן מיטבי את השטח המצוי על הגג הפרטי שלכם.

כמה אתם יכולים להרוויח באמצעות התקנת מערכת סולארית ביתית? 

לכל מערכת סולארית ולכל גג פוטנציאל שונה המושפע ממגוון פרמטרים, כולל כמות מ"ר, אקלים, מיקום הפאנלים – ועוד. בשביל להמחיש לכם את הפוטנציאל הטמון בגג שלכם, אנחנו יכולים לספק לכם את סדרי הגודל הבאים המהווים מעין מחשבון סולארי:

  • גג בעל 60 מ"ר – 7,680 ש"ח הכנסה שנתית צפויה 
  • גג בעל 100 מ"ר – 12,800 ש"ח הכנסה שנתית צפויה
  • גג בעל 200 מ"ר – 25,600 ש"ח הכנסה שנתית צפויה
  • גג בעל 700 מ"ר – 89,600 ש"ח הכנסה שנתית צפויה

המשוואה היא שכל מ"ר גג שווה כ-128 ש"ח הכנסה בשנה. נדגיש שוב שמדובר באומדן בלבד. התוצאות בפועל משתנות בין גג לגג ובין מערכת למערכת. 

הצטרפות למהפכה הירוקה עם סלע תשתיות 

המהפכה הירוקה היא מהפכה של ממש – יותר ויותר ישראלים עושים את המעבר לאנרגיה ירוקה. אחרי שעברנו על הסיבות המעולות להתקין מערכת סולארית ביתית, הבה נעמוד יחד על הסיבות לעשות זאת עם סלע תשתיות באופן ספציפי:

נספק לכם מענה EPC שלם

אנרגיה ירוקה היא אנרגיה נקייה. השמש כבר כאן - כדאי לנצל אותה במקום להפיק אנרגיה שתהליך ההפקה שלה מזהם את הסביבה. הדבר נכון בפרט כשמדובר באקלים הישראלי החם שמבטיח הרבה ימים שטופי-שמש במהלך השנה.

מערכת סולארית ביתית בהתאמה אישית

כל מקרה לגופו, כל גג לגופו. הצוות שלנו יגיע לגג שלכם על-מנת לאסוף מגוון נתונים שיסייעו לנו לבצע בהמשך תכנון קפדני ומקצועי בהתאם לצרכים שלכם, למאפייני הגג ולתקציב.

ניסיון של למעלה מעשור

סלע תשתיות מובילה את המהפכה הסולארית כבר למעלה מ-10 שנים. הידע והניסיון העשיר שלנו יסייעו לנו להתאים לכם את ההרכב הסולארי המדויק והמתאים לכם ביותר כדי שתוכלו ליהנות מרווח ותשואה גבוהה לאורך זמן.

מערכת סולארית ביתית בטכנולוגיה מתקדמת אצלכם על הגג

אנחנו משקיעים במחקר לאיתור הטכנולוגיות העדכניות והמתקדמות ביותר בעולם בשביל שהמערכת שלכם תספק לכם את התפוקה המקסימלית במשך זמן רב ככל הניתן.

פתרונות מימון ייחודיים

מתקשים עם התקציב? נסייע לכם בעזרת פתרונות מימון מגוונים ומותאמים-אישית.

רוצים ליצור אפיק הכנסה נוסף + לתרום לאיכות הסביבה? צרו איתנו קשר כאן או במספר הטלפון 077-9966240 ונחזור אליכם בהקדם לצורך מתן ייעוץ אישי ופרטים נוספים. 

שאלות נפוצות:

מערכת סולארית לא רק מצמצמת משמעותית את עלויות החשמל, היא גם יכולה להכניס עודפים מייצור החשמל ולפתוח אפיק הכנסה נוסף.

כמובן שגם מערכת סולארית ביתית דורשת תחזוקה שוטפת ותיקונים מידי פעם. כל המערכות הסולריות שסלע מתקינים מגיעות עם אחריות למספר שנים. ללקוחות חיצוניים או לקוחות שסיימו את תקופת האחריות יש אופציה לקנות שירותי תחזוקה וניטור שנתיים.

מידע נוסף

שטח גג מינימאלי הדרוש להתקנה

60 מ"ר ומעלה

רווח פוטנציאלי (הכנסה שנתית צפויה)

128 ש"ח בקירוב לכל מ"ר גג

יתרונות התקנת מערכת סולארית על הגג

חיסכון בהוצאות החשמל, יצירת אפיק של הכנסה פסיבית, תרומה לאיכות הסביבה, מקסום חכם של השטח הפנוי בגג

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מידע מקצועי

חדש: משרד האנרגיה מאשר הקמת דונם סולארי בחלקה א' בכל נחלה – בהליך מהיר ומקוצר

בשורה לכל בעלי הנחלות במושבים הכפריים במדינת ישראל: מעכשיו ניתן להקים דונם סולרי בחלקה א׳ בכל נחלה – בהליך מהיר ומקוצר ולייצר אנרגיה ירוקה ומקור הכנסה משמעותי! היכן וכיצד ניתן להקים שדה סולארי? הקמת מתקנים פוטו וולטאיים בתחום חלקה א' של יישוב כפרי, הינה מתוקף תמ"א 1. היא מתייחסת לשטח בגודל של עד 1 דונם

קרא עוד ›
פאנל סולארי

אגירת אנרגיה סולארית

בעידן שבו המודעות לשימוש באנרגיה ירוקה ומתחדשת גוברת, אנרגיה סולארית נחשבת לאחת הדרכים המבטיחות ביותר לטיפול במשבר האקלים. אנשי מקצוע ומדענים ברחבי העולם מתמקדים בפיתוח טכנולוגיות לאגירת אנרגיה סולארית, במטרה להפוך אותה ליותר יעילה ונגישה. אף על פי שהשימוש באנרגיה סולארית נושא בחובו יתרונות רבים, קיימת בעיה מרכזית אחת: התלות בתנאי מזג האוויר ובשעות היום.

קרא עוד ›
מערכות סולאריות מסחריות

מערכת סולארית לעסק – לשמש יש פוטנציאל עסקי גדול. אל תפספסו אותו

בנוסף ליתרונות שמגלמת כל מערכת סולארית, לרבות מערכות סולאריות ביתיות, מערכת סולארית לעסק מגלמת מספר יתרונות ספציפיים ומשמעותיים לבעלי חברות ועסקים. עוד ועוד עסקים רותמים את קרני השמש לצורך טובת הסביבה וטובתם העסקית. במאמר זה נעסוק על מה שתרוויחו בתור בעלי חברות ועסקים ע"י הקמת מערכת סולארית, נפרט סוגים שונים של מערכות סולאריות רלוונטיות לכם

קרא עוד ›
דילוג לתוכן