רוצים לעבור לעצמאות סולארית? להיות ללא תלות בגורמים חיצוניים כמו חברת חשמל? בואו לשמוע על מערכות אגירה

מערכת סולארית לשטח מסחרי או חקלאי – כל האפשרויות הקיימות לכל המצבים ובכל הגדלים

השאירו פרטים

עם התקדמות המגמה הירוקה מתקדמת גם הטכנולוגיה הירוקה – ובפרט טכנולוגיה המשמשת להפקת אנרגיה ירוקה מהשמש. כיום ניתן לתכנן ולהתקין מגוון של מערכות סולאריות, בין אם מדובר במערכת סולארית לשטח פתוח או במערכת סולארית המותקנת על-גג מבנה חקלאי או מסחרי, ובין אם מדובר בשטח מסחרי או חקלאי קטן, בינוני או גדול. 

במאמר זה נעמוד על כל האפשרויות הקיימות בשנת 2024 למי שמעוניינים לרתום את אנרגיית השמש לצורך הפקת אנרגיה שתקרב אותם אל עבר עצמאות אנרגטית ותניב להם הכנסה פסיבית אמיתית.  

חווה סולארית – מערכת סולארית לשטח גדול במיוחד

אם בידכם שטח פנוי גדול במיוחד, משמע עתודות קרקע נרחבות – אתם יכולים להתקין בתחומן חווה סולארית. חווה סולארית איננה מותקנת על-גג מבנים אלא מהווה מערכת סולארית לשטח פתוח. מדובר במערכת סולארית סטנדרטית, כאשר מה שמבדיל בינה לבין כל מערכת סולארית אחרת הוא הגודל שלה, כמות הפאנלים הסולאריים שהיא מכילה והספק החשמל הכולל שלה. 

מערכת סולארית מסחרית

על-פי ההגדרה הרשמית, מערכות סולאריות מסחריות הן מערכות פוטו-וולטאיות בעלות הספק של 15 קילו-וואט (KW) ומעלה. לרוב הן מותקנות על-פני גגות של מבנים המשמשים לצרכים מסחריים ועסקיים או לצרכי חקלאות, אך הן יכולות להיות מותקנות גם בשטחים פתוחים ולשמש כמערכת סולארית לשטח פר-אקסלנס. לרוב הן משמשות חברות, מפעלים, יישובים וקיבוצים. 

גדר סולארית

גדר סולארית היא גדר רגילה לכל דבר ועניין – אשר משמשת לתחימה, גידור וביטחון אישי ואיזורי, עם הבדל אחד ספציפי, אך קריטי: מותקנים עליה פאנלים סולאריים מאונכים לצורך הפקת חשמל לכל האיזור וצרכיו. ניתן כמובן להשתמש בחשמל המופק ע"י הגדר בין היתר גם לצורך שמירה על תנאים נאותים ומתאימים לגידול הגידולים החקלאיים ללא חשש מהפרעה או קטיעה באספקת החשמל. לרוב משתמשים בה חקלאים, יישובים, קיבוצים ומושבים. גדר סולארית מהווה דרך נפלאה לנצל עד תום ולמקסם את השטח עליו קיימת גדר בלאו הכי או שטח עליו עתידה לקום גדר ביטחון.

חממה סולארית

חממה סולארית היא חממה אשר הותקנה עליה מערכת סולארית לצורך הפקת אנרגיה ירוקה מהשמש. הפאנלים אינם חוסמים את קרני השמש או את נתיבי האוויר שהגידולים החקלאים צריכים ולא פוגעים בתנאי הגידול שלהם כלל וכלל. נהפוך הוא – הפאנלים הסולאריים אף תורמים לבריאות הגידולים על-ידי חסימה של קרינה אולטרה-סגולה וקידום תהליך הפוטוסינתזה. כמו גדר סולארית, גם חממה סולארית היא דרך אידיאלית למקסם את השטח שבידכם. 

תכנון והקמת מערכת סולארית לשטח באופן מותאם אישית עם סלע תשתיות 

לנו בסלע תשתיות יש ניסיון של מעל ל-10 שנים בתכנון, הקמה, תחזוקה וניטור של מערכות סולאריות – לרבות מערכת סולארית לשטח. אנחנו עורכים מחקר מתמיד לצורך איתור ובחירת הטכנולוגיות העדכניות והמתקדמות ביותר, כך שהלקוחות שלנו יקבלו את התפוקה הגבוהה ביותר לזמן הארוך ביותר.

אם אתם בעלי שטח חקלאי או מסחרי, ואתם מעוניינים להגיע לעצמאות אנרגטית וליצור אפיק הכנסה פאסיבי ומשתלם שיניב לכם תשואה גבוהה לאורך זמן – נשמח להתאים לכם באופן אישי את המערכת הסולארית המדויקת ביותר עבורכם. נספק לכם ליווי מלא, מקצועי ואישי בתהליך הרישוי, ההתקנה, התחזוקה והניטור של המערכת, ונסייע לכם למקסם את פוטנציאל הרווח שלה מרמת התכנון ועד לרמת התחזוקה. 

אם אתם לא בטוחים בנוגע לאופן ופוטנציאל מימון המערכת, נשמח לייעץ לכם ולסייע לכם גם בדבר מציאת פתרונות מימון ייחודיים ומותאמים לצרכים שלכם. 

צרו איתנו קשר כאן או במספר הטלפון 077-9966240 ונחזור אליכם בהקדם לצורך מתן ייעוץ אישי ופרטים נוספים. 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

חדש: משרד האנרגיה מאשר הקמת דונם סולארי בחלקה א' בכל נחלה – בהליך מהיר ומקוצר

בשורה לכל בעלי הנחלות במושבים הכפריים במדינת ישראל: מעכשיו ניתן להקים דונם סולרי בחלקה א׳ בכל נחלה – בהליך מהיר ומקוצר ולייצר אנרגיה ירוקה ומקור הכנסה משמעותי! היכן וכיצד ניתן להקים שדה סולארי? הקמת מתקנים פוטו וולטאיים בתחום חלקה א' של יישוב כפרי, הינה מתוקף תמ"א 1. היא מתייחסת לשטח בגודל של עד 1 דונם

קרא עוד ›
פאנל סולארי

אגירת אנרגיה סולארית

בעידן שבו המודעות לשימוש באנרגיה ירוקה ומתחדשת גוברת, אנרגיה סולארית נחשבת לאחת הדרכים המבטיחות ביותר לטיפול במשבר האקלים. אנשי מקצוע ומדענים ברחבי העולם מתמקדים בפיתוח טכנולוגיות לאגירת אנרגיה סולארית, במטרה להפוך אותה ליותר יעילה ונגישה. אף על פי שהשימוש באנרגיה סולארית נושא בחובו יתרונות רבים, קיימת בעיה מרכזית אחת: התלות בתנאי מזג האוויר ובשעות היום.

קרא עוד ›
מערכות סולאריות מסחריות

מערכת סולארית לעסק – לשמש יש פוטנציאל עסקי גדול. אל תפספסו אותו

בנוסף ליתרונות שמגלמת כל מערכת סולארית, לרבות מערכות סולאריות ביתיות, מערכת סולארית לעסק מגלמת מספר יתרונות ספציפיים ומשמעותיים לבעלי חברות ועסקים. עוד ועוד עסקים רותמים את קרני השמש לצורך טובת הסביבה וטובתם העסקית. במאמר זה נעסוק על מה שתרוויחו בתור בעלי חברות ועסקים ע"י הקמת מערכת סולארית, נפרט סוגים שונים של מערכות סולאריות רלוונטיות לכם

קרא עוד ›
דילוג לתוכן