רוצים לעבור לעצמאות סולארית? להיות ללא תלות בגורמים חיצוניים כמו חברת חשמל? בואו לשמוע על מערכות אגירה

מערכת סולארית עסקית

השאירו פרטים

נושא האקלים וההתחממות הגלובלית כבר לא מעסיקים רק ממשלות וארגונים, וכיום בעלי עסקים ובכירים בתעשייה בכל העולם כבר מבינים שעליהם להוביל שינוי עולמי הכולל הפסקת הצריכה של חשמל ממקורות מזהמים. בישראל שטופת השמש, הפתרון הפופולרי ביותר להפקת אנרגיה ירוקה הוא מערכות סולאריות, ולא הפקת חשמל ע"י רוח ומים. כל בעל/ת עסק עם גג פנוי יכול/ה להתקין מערכת סולארית עסקית ולהצטרף למהפכה האנרגיה הירוקה.

מערכות סולאריות מסחריות

מערכות סולאריות עסקיות

מערכת סולארית להתקנה על גגות בכל גודל, מאפשרת לכל אדם בעל גג פנוי להרוויח מהשמש, לחסוך בהוצאות החשמל, להרוויח ממכירת עודפי החשמל לחברת החשמל ולתרום באופן ישיר לשמירה על כדוה"א.

מערכת סולארית

היתרונות של מערכת סולארית עסקית

כיצד פועלת מערכת סולארית?

במהלך תהליך ההיתוך של השמש, נפלטות ממנה יחידות אנרגיה המכונות "פוטונים", שעוברות כברת דרך של מעל 150 מיליון ק"מ עד לכדור הארץ, בתוך קצר יותר משמונה דקות. מעניין לדעת, כי בכל שעה מגיעים לכדור הארץ כמות כזאת של פוטונים אשר מספיקה עבור ייצור של חשמל שיספיק לכל העולם לשנה. המערכת הסולארית פועלת באמצעות לוחות אותם מתקינים במקום חשוף לשמש (בדרך כלל גגות או על גבי הקרקע), וכאשר הפוטונים פוגעים בלוחות הסולאריים המכילים תאים סולאריים, נגרם שחרור של האלקטרונים מהאטומים של התא. כאשר מחברים מוליכים לשני הצדדים של התא – השלילי והחיובי, נוצר במקום מעגל חשמלי. כאשר אלקטרונים נעים בתוך המעגל החשמל, נוצר זרם חשמלי שלאחר המרה יכול לשמש לשימושים הרגילים שאנחנו מבצעים עם חשמל.

מהי כמות החשמל שאפשר לייצר באמצעות מערכת סולארית?

כמות החשמל אותה ניתן לייצר באמצעות מערכות סולאריות, תלויה בצורה ישירה בגודלם של הלוחות שקולטים את קרני השמש עבור המערכת. ככל שהשטח בו ניתן להניח את הלוחות גדול יותר, ומניחים בו כמות גדולה יותר של לוחות, כך כמות החשמל שתיוצר תהיה גדולה יותר. ולכן, במבנים תעשייתיים גדולים ניתן להניח מערכת סולארית עסקית גדולה, שתוכל לייצר כמות גדולה מאוד של חשמל, שתחסוך בתשלומי החשמל של המקום ותייצר חשמל ירוק ולא מזהם.

מהי מערכת סולארית עסקית?

השימוש במערכות הסולאריות ברחבי הארץ נפוץ כיום בקרב בניינים רבים אשר משתמשים במערכת הסולארית שלהם בכדי לצרוך חשמל ללא עלות ובצורה ידידותית לסביבה. במקרים מסוימים תפוקת החשמל של המערכת גדולה יותר מהצריכה, אז חברת החשמל רוכשת את החשמל העודף מבעל המערכת. ככל שמדובר על העולם העסקי, במקרים רבים צריכת החשמל גדולה יותר, והחיסכון בשימוש באמצעות מערכת סולארית יכולה להיות גדולה הרבה יותר. ואכן, עסקים רבים בוחרים להתקין מערכת סולארית עסקית על גבי גג המבנה, והעובדה שלא פעם מדובר על בניינים גדולים, מאפשרת להם להתקין מערכת שיכולה להפיק כמות גדולה של חשמל.

האם כדאי להתקין מערכת סולארית?

ההחלטה על התקנת מערכת סולארית עסקית או ביתית היא לא תמיד החלטה קלה. מדובר על הוצאה כספית יחסית גדולה, ובמקרים רבים לוקח כמה שנים טובות עד שהחיסכון בתשלומי החשמל מחזיר את עלות המערכת (שמתחילה ב – 50,000 ₪). אמנם, כדאי לדעת שבסופו של דבר ההשקעה תמיד תחזיר את עצמה, וכאשר אתם בוחרים לבצע את העבודה אצל חברה אמינה ומקצועית כמו סלע תשתיות מערכות סולאריות אשר מזה למעלה מעשור עוסקת בתחום האנרגיה הירוקה והמערכות הסולאריות, אתם יכולים להיות רגועים שכל התהליך יבוצע על ידי אנשי מקצוע מעולים ועל הצד הטוב ביותר. בין היתר החברה מציעה שירותים נוספים עבור מחזיקי מערכות סולאריות כמו תיקון מערכות סולאריות, וכן פעולות הקשורות לתחזוקה השוטפת של המערכת והלוחות, כמו בדיקות שוטפות וכן ניקוי מערכות סולאריות.

לקריאה על שרטוט מערכות סולאריות לחצו כאן >>

מוזמנים לקרוא גם על גדר סולארית

וגם על חווה סולארית

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

חדש: משרד האנרגיה מאשר הקמת דונם סולארי בחלקה א' בכל נחלה – בהליך מהיר ומקוצר

בשורה לכל בעלי הנחלות במושבים הכפריים במדינת ישראל: מעכשיו ניתן להקים דונם סולרי בחלקה א׳ בכל נחלה – בהליך מהיר ומקוצר ולייצר אנרגיה ירוקה ומקור הכנסה משמעותי! היכן וכיצד ניתן להקים שדה סולארי? הקמת מתקנים פוטו וולטאיים בתחום חלקה א' של יישוב כפרי, הינה מתוקף תמ"א 1. היא מתייחסת לשטח בגודל של עד 1 דונם

קרא עוד ›
פאנל סולארי

אגירת אנרגיה סולארית

בעידן שבו המודעות לשימוש באנרגיה ירוקה ומתחדשת גוברת, אנרגיה סולארית נחשבת לאחת הדרכים המבטיחות ביותר לטיפול במשבר האקלים. אנשי מקצוע ומדענים ברחבי העולם מתמקדים בפיתוח טכנולוגיות לאגירת אנרגיה סולארית, במטרה להפוך אותה ליותר יעילה ונגישה. אף על פי שהשימוש באנרגיה סולארית נושא בחובו יתרונות רבים, קיימת בעיה מרכזית אחת: התלות בתנאי מזג האוויר ובשעות היום.

קרא עוד ›
מערכות סולאריות מסחריות

מערכת סולארית לעסק – לשמש יש פוטנציאל עסקי גדול. אל תפספסו אותו

בנוסף ליתרונות שמגלמת כל מערכת סולארית, לרבות מערכות סולאריות ביתיות, מערכת סולארית לעסק מגלמת מספר יתרונות ספציפיים ומשמעותיים לבעלי חברות ועסקים. עוד ועוד עסקים רותמים את קרני השמש לצורך טובת הסביבה וטובתם העסקית. במאמר זה נעסוק על מה שתרוויחו בתור בעלי חברות ועסקים ע"י הקמת מערכת סולארית, נפרט סוגים שונים של מערכות סולאריות רלוונטיות לכם

קרא עוד ›
דילוג לתוכן