רוצים לעבור לעצמאות סולארית? להיות ללא תלות בגורמים חיצוניים כמו חברת חשמל? בואו לשמוע על מערכות אגירה

שדה סולארי – מערכת סולארית רווחית בשטח הפרטי או המסחרי שלכם

השאירו פרטים

שם נוסף לשדה סולארי הוא חווה סולארית ומשמעותם מערכת סולארית גדולה אשר מוקמת בשטח פתוח. כל מי שיש בידם עתודות קרקע נרחבות יכולים לבחור לנצל את השטח לצורך הקמת שדה סולארי. עבור גורמים עסקיים ואנשים פרטיים רבים מדובר בהחלטה חכמה אשר טומנת בחובה תועלת ויתרונות משמעותיים לטווח הארוך, כמו הגעה לעצמאות אנרגטית, הפקת מקור הכנסה פאסיבי ושמירה על איכות הסביבה. מסוקרנים לדעת עוד? מוזמנים להמשיך לקרוא.

מערכת סולארית

מהו שדה סולארי?

שדה סולארי הוא מערכת סולארית המורכבת מפאנלים סולאריים המפיקים אנרגיה ירוקה מהשמש. לכל שדה כמות שונה של פאנלים ורמת הספק שונה כפונקציה של פרמטרים כגון גודל השטח, אופן תכנון המערכת ואופן הקמתה ומיקומה בשטח. 

מערכת סולארית

מהן הדרישות להקמת שדה סולארי?

על-מנת להקים שדה סולארי יש להחזיק בשטח פתוח בגודל בינוני עד גדול. לרוב מדובר בשטחים השייכים למושבים, יישובים, קיבוצים, חקלאים ומפעלים. במסגרת השדה הפתוח ניתן להתקין מערכת סולארית מסחרית גדולה בעלת הספק של 15KW ומעלה – וכמובן שכל מקרה לגופו.

האם ניתן לתפעל שדה סולארי גם במהלך החורף?

האקלים הישראלי החם במרבית ימות השנה מהווה בסיס מצוין ואמין להפקת אנרגיה סולארית קבועה ובהיקף גדול – וגם במהלך החורף ניתן להפיק אנרגיה סולארית בהיקף משמעותי. הזמן היחיד שבו לא ניתן להפיק אנרגיה סולארית הוא כמובן שעות הלילה. 

לאיזו תשואה ניתן לצפות?

הנתונים מראים שכאשר מדובר במערכת סולארית מסחרית ניתן לצפות לתשואה של עד 20%. כמובן שהמספרים משתנים בהתאם למגוון רחב של פרמטרים וזאת כתלות בין היתר גם באיכות התכנון וההתקנה של המערכת הסולארית, גודלה וטיב הטכנולוגיה שבה משתמשת המערכת.  

מתחילים בייעוץ ובדיקת היתכנות

השלב הראשון בדרך להקמת שדה סולארי בשטח הפרטי או המסחרי שלכם הוא לבדוק היתכנות ולבצע בדיקות פרטניות. נתחיל בשיחת ייעוץ ונמשיך בהגעה אל השטח שלכם על-מנת לבצע מדידות ובדיקת מונה. זאת במטרה להבין מהו בדיוק הפוטנציאל הטמון בשטח מבחינה כלכלית ולגבש הצעת מחיר משתלמת. 

מציאת פתרונות מימון יצירתיים 

חברת סלע תשתיות מסייעת ללקוחותיה במציאת פתרונות מימון יצירתיים ומותאמים אישית בהתאם לרצונות ולצרכים הכלכליים. מטרתנו מבחינה זאת היא שהלקוחות שלנו יוכלו לממן את המערכת ולא יאלצו לוותר על הקמתה בשל סוגיות כלכליות, ויתרה מכך גם שיוכלו לעשות זאת בראש שקט.

תכנון והקמת שדה סולארי בליווי EPC לכל אורך הדרך עם סלע תשתיות

המענה שאנו מספקים ללקוחות שלנו הוא מענה EPC – משמע Engineering, Procurement and Construction או בעברית: הנדסה, רכש ובנייה – וכל מה שצריך להקמת שדה סולארי מתקדם ורווחי. הליווי שלנו הוא מלא החל מהשלב הראשון – שלב הייעוץ ובדיקת ההיתכנות וכלה בכל השלבים הבאים: רישוי, תכנון, התקנה, ניטור ותחזוקת מערכת סולארית

נדאג לעזור לכם למקסם את פוטנציאל הרווח והתשואה הטמון במערכת הסולארית שלכם באמצעות:

הידע הטכנולוגי והמקצועי והניסיון הרב שצברנו ב-10 השנים האחרונות בכל הקשור למערכות סולאריות

התאמה אישית של ההרכב הסולארי המדויק ביותר עבורכם

שימוש בטכנולוגיות ובמוצרים המתקדמים ביותר הקיימים כיום בשוק האנרגיה הסולארית ובהתאם לרשימת בלומברג Tier-One

תכנון מדויק ומקצועי, הקמה איכותית של המערכת ע"י אנשי מקצוע מוסמכים וליווי אישי, ניטור ותחזוקה גם לאחר ההתקנה

אם אתם רוצים לבדוק היתכנות פרטנית של הקמת שדה סולארי, מערכת סולארית מסחרית או מערכת סולארית ביתית, ומעוניינים להתקדם בתהליך, צרו איתנו קשר כאן או במספר הטלפון 077-996-6240 ונחזור אליכם בהקדם לצורך מתן ייעוץ אישי ופרטים נוספים. 

מידע נוסף 

מיקום התקנה

שדות ושטחים פתוחים גדולים – פרטיים ומסחריים 

הספק המערכת

15 קילו-וואט (KW) ומעלה

רווח פוטנציאלי (הכנסה שנתית צפויה)

128 ש"ח בקירוב לכל מ"ר גג או עד 20% תשואה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

חדש: משרד האנרגיה מאשר הקמת דונם סולארי בחלקה א' בכל נחלה – בהליך מהיר ומקוצר

בשורה לכל בעלי הנחלות במושבים הכפריים במדינת ישראל: מעכשיו ניתן להקים דונם סולרי בחלקה א׳ בכל נחלה – בהליך מהיר ומקוצר ולייצר אנרגיה ירוקה ומקור הכנסה משמעותי! היכן וכיצד ניתן להקים שדה סולארי? הקמת מתקנים פוטו וולטאיים בתחום חלקה א' של יישוב כפרי, הינה מתוקף תמ"א 1. היא מתייחסת לשטח בגודל של עד 1 דונם

קרא עוד ›
פאנל סולארי

אגירת אנרגיה סולארית

בעידן שבו המודעות לשימוש באנרגיה ירוקה ומתחדשת גוברת, אנרגיה סולארית נחשבת לאחת הדרכים המבטיחות ביותר לטיפול במשבר האקלים. אנשי מקצוע ומדענים ברחבי העולם מתמקדים בפיתוח טכנולוגיות לאגירת אנרגיה סולארית, במטרה להפוך אותה ליותר יעילה ונגישה. אף על פי שהשימוש באנרגיה סולארית נושא בחובו יתרונות רבים, קיימת בעיה מרכזית אחת: התלות בתנאי מזג האוויר ובשעות היום.

קרא עוד ›
מערכות סולאריות מסחריות

מערכת סולארית לעסק – לשמש יש פוטנציאל עסקי גדול. אל תפספסו אותו

בנוסף ליתרונות שמגלמת כל מערכת סולארית, לרבות מערכות סולאריות ביתיות, מערכת סולארית לעסק מגלמת מספר יתרונות ספציפיים ומשמעותיים לבעלי חברות ועסקים. עוד ועוד עסקים רותמים את קרני השמש לצורך טובת הסביבה וטובתם העסקית. במאמר זה נעסוק על מה שתרוויחו בתור בעלי חברות ועסקים ע"י הקמת מערכת סולארית, נפרט סוגים שונים של מערכות סולאריות רלוונטיות לכם

קרא עוד ›
דילוג לתוכן