רוצים לעבור לעצמאות סולארית? להיות ללא תלות בגורמים חיצוניים כמו חברת חשמל? בואו לשמוע על מערכות אגירה

שרטוט מערכת סולארית

השאירו פרטים

לא כולם אוהבים את מזג האוויר הישראלי. בכל זאת, במשך חודשים רבים בשנה השמש קופחת בעוז והחום ממש בלתי נסבל. אמנם, כמו בכל דבר אפשר להסתכל גם על חצי הכוס המלאה – וגם במקרה הזה יש משהו חיובי מאוד בעובדה הזאת. אנחנו מדברים כמובן על האפשרות להפיק חשמל באמצעות קרני השמש הקופחות בעוז על ראשינו. קרני השמש שחלק מאיתנו ממש לא סובלים, מכילים פרוטונים אותם ניתן לתרגם באמצעות לוחות סולאריים לחשמל, בו ניתן להשתמש לכל שימוש שיעלה בדעתכם. ואכן, מערכות סולאריות הופכות להיות פופולריות יותר ויותר, וניתן לראות על גבי גגות רבים מערכות סולאריות אשר משמשות לייצור חשמל. במאמר הבא תמצאו מידע על תהליך התקנת מערכת סולארית, כמו שלב שרטוט מערכת סולארית ועוד.

מה רע בלהשתמש ברשת החשמל של חברת החשמל?

גם אם אתם לא פעילים ירוקים או עוסקים בדאגה בהתחממות כדור הארץ, כדאי שתדעו שהחשמל בו אתם משתמשים מגיע מחברת החשמל שמפיקה אותו באמצעות שריפה של חומרים מזהמים במיוחד כמו פחם או נפט, הגורמים נזק בל יתואר לכדור הארץ. לעומת זאת, כאשר מפיקים חשמל באמצעות מערכות סולאריות, החשמל מיוצר ללא שימוש בחומרים מזהמים אלא אך ורק בעזרת קרני השמש. הסיבה הנוספת היא כמובן כלכלית – בעוד שעל החשמל שאתם צורכים מחברת החשמל אתם צריכים לשלם במיטב כספכם, על החשמל שהמערכת הסולארית מייצרת אתם לא צריכים לשלם לאף אחד, ואף יכולים למכור אותו לחברת החשמל אם יש לכם די והותר.

החלטתי שאני רוצה מערכת סולארית – מה עלי לעשות?

תהליך ההתקנה של מערכת סולארית והמעבר להשתמש בחשמל שהיא מפיקה אינו תהליך מורכב במיוחד. ישנן כיום חברות רבות המתעסקות בתחום המערכות הסולאריות אשר מבצעות עבורכם את מרבית העבודה, החל מהשלב הראשוני בו מבצעים הערכה לגבי גודל המערכת וכמות הלוחות אותם אפשר להניח על הגג שלכם, ולאחר מכן מבצעים שרטוט מערכת סולארית והדמיה שלה באמצעות תוכנה משוכללת. כאשר כל הפרטים מונחים על השולחן, אתם מקבלים הצעת מחיר מותאמת אישית, הכוללת הערכה על כמות החשמל שהמערכת שלכם תוכל לספק, ואתם יכולים לחשב בתוך כמה זמן בערך החיסכון בחשמל יחזיר כבר את עלות התקנת המערכת ותוכלו להתחיל להרוויח, ולהתחיל בתוך זמן קצר בהתקנת המערכת.

איזה חברה כדאי לבחור עבור התקנת המערכת?

כאשר מדובר על התקנת מערכת סולארית, מדובר על עסקה בסכום כסף לא מבוטל של כמה עשרות אלפי שקלים. ולכן, כאשר אתם בוחרים חברה שתתקין לכם את המערכת כדאי שתבחרו בטובים ביותר. סלע תשתיות מערכות סולאריות עוסקת מזה למעלה מעשור בתחום המערכות הסולאריות והתקנתן, והיא מציעה את כלל מעטפת השירותים הנדרשים בתחום המערכות הסולאריות כמו: ניקוי מערכות סולאריות, התקנת מערכות ללקוחות פרטיים ולעסקים, ייעוץ לפני התקנה ועוד.

מה עושים אם המערכת מתקלקלת?

חלק מן הערך המוסף ברכישה של המערכת אצל חברה אמינה ומקצועית כמו סלע תשתיות הוא העובדה שיש לכם גב שיוכל לסייע לכם במקרה של תקלה או בעיה או שתדאג לתחזוקה של מערכת סולארית. בכל מקרה בו אתם נתקלים בתקלה הקשורה במערכת הסולאריות, אנשי סלע תשתיות המתחים בנושא של תיקון מערכות סולאריות, ישמחו לתת לכם את השירות המקצועי והמהיר ביותר, על ידי אנשי מקצוע שעוסקים בתחום שנים רבות ויוכלו לבצע את העבודה בצורה היעילה ביותר. עם זאת, כדאי לדעת שמערכות סולאריות הן לא מערכות מסובכות מדי, ובמרבית המקרים מלבד פעולות תחזוקה שוטפות כמו ניקוי הלוחות, וביקורות תקופתיות לפי הצורך, אין כל סיבה שתצטרכו לפגוש את טכנאי החברה, והמערכת אמורה להחזיק מעמד בצורה טובה לאורך שנים רבות ללא תקלות מיוחדות.

לקריאה על גדר סולארית לחצו כאן >>

וגם על חווה סולארית

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

חדש: משרד האנרגיה מאשר הקמת דונם סולארי בחלקה א' בכל נחלה – בהליך מהיר ומקוצר

בשורה לכל בעלי הנחלות במושבים הכפריים במדינת ישראל: מעכשיו ניתן להקים דונם סולרי בחלקה א׳ בכל נחלה – בהליך מהיר ומקוצר ולייצר אנרגיה ירוקה ומקור הכנסה משמעותי! היכן וכיצד ניתן להקים שדה סולארי? הקמת מתקנים פוטו וולטאיים בתחום חלקה א' של יישוב כפרי, הינה מתוקף תמ"א 1. היא מתייחסת לשטח בגודל של עד 1 דונם

קרא עוד ›
פאנל סולארי

אגירת אנרגיה סולארית

בעידן שבו המודעות לשימוש באנרגיה ירוקה ומתחדשת גוברת, אנרגיה סולארית נחשבת לאחת הדרכים המבטיחות ביותר לטיפול במשבר האקלים. אנשי מקצוע ומדענים ברחבי העולם מתמקדים בפיתוח טכנולוגיות לאגירת אנרגיה סולארית, במטרה להפוך אותה ליותר יעילה ונגישה. אף על פי שהשימוש באנרגיה סולארית נושא בחובו יתרונות רבים, קיימת בעיה מרכזית אחת: התלות בתנאי מזג האוויר ובשעות היום.

קרא עוד ›
מערכות סולאריות מסחריות

מערכת סולארית לעסק – לשמש יש פוטנציאל עסקי גדול. אל תפספסו אותו

בנוסף ליתרונות שמגלמת כל מערכת סולארית, לרבות מערכות סולאריות ביתיות, מערכת סולארית לעסק מגלמת מספר יתרונות ספציפיים ומשמעותיים לבעלי חברות ועסקים. עוד ועוד עסקים רותמים את קרני השמש לצורך טובת הסביבה וטובתם העסקית. במאמר זה נעסוק על מה שתרוויחו בתור בעלי חברות ועסקים ע"י הקמת מערכת סולארית, נפרט סוגים שונים של מערכות סולאריות רלוונטיות לכם

קרא עוד ›
דילוג לתוכן