רוצים לעבור לעצמאות סולארית? להיות ללא תלות בגורמים חיצוניים כמו חברת חשמל? בואו לשמוע על מערכות אגירה

תיקון מערכות סולאריות

מערכות סולאריות הן רגישות מאוד יחד עם העובדה שהן גם חזקות ועמידות מאוד על מנת שיוכלו לעבוד בצורה אמינה לאורך שנים ולספק אנרגיה בלי כשלים של המערכת. המערכת עצמה בנויה בצורה כזאת שחוץ מאשר ניקוי מערכות סולאריות מדי פעם כדי לנקות את האבק והלכלוך שמצטברים באופן טבעי עם הזמן, לא צריך הרבה יותר מדי תיקונים. זה נכון לגבי מערכת סולארית ביתית כמו גם מערכת תעשייתית או יישובית שפועלת בעצימות גבוהה ויש לה עומס רב של מטלות ופוטנציאל לייצר הרבה אנרגיה וחשמל. בכל מקרה, גם כאשר קורית תקלה את השירות של תיקון מערכות סולאריות מקבלים ממי שהתקין אותה מלכתחילה. זה קורה גם בגלל החלפים שאפשר להשיג רק אצל מי שמייצר מערכת כזאת וגם משום שהם מכירים אותה הכי טוב.

כיצד נוצר חשמל בתוך מערכות סולאריות?

פאנלים של מערכת סולארית בנויה מכמה רכיבים שכוללים סיליקון, מתכת, זכוכית וחיווט שמחבר את כל המערכת ומפעיל אותה. מה שאנחנו מכירים כלוחות סולאריים מונחים במערך שמכוון לזווית הטובה ביותר לקליטת אור השמש במלוא הפוטנציאל שלו ולכן המערכים נבנים או על גגות או בשטחים פתוחים ללא מכשולים והסתרה. אלה תאים פוטו וולטאיים, התאים הסולאריים שדרכם נקלט אור השמש במשך היום. אור השמש מפעיל את הגוף שיוצר את השדה החשמלי ויוצר זרם חשמלי בתוכו. הזרם הופך בתוך מערכת סולארית ביתית כזאת לזרם ישיר של חשמל שצריך להמירו לזרם חילופין באמצעות אינוורטר. רק זרם חילופי כזה יכול להיות מועבר לרשת החשמל הביתית וגם הארצית וכך גם מספק חשמל לבית וגם לחברת החשמל כספק אנרגיה מורשה.

מה חשוב לדעת על מערכות סולאריות?

גם כאשר אתם יכולים לספק חשמל לחברת החשמל הודות להתקנת מערכת סולארית ביתית, אתם עדיין תשתמשו בחשמל שאתם ייצרתם בעצמכם בפאנלים הסולאריים ורק העודפים יעברו לרשת החשמל הארצית. כך אתם יכולים גם לחסוך את הכסף שתוציאו על חשמל שהייתם קונים מחברת החשמל וגם תרוויחו כסף שתוכלו להשתמש בו כהכנסה פסיבית אבל גם לימים שבהם לא תוכלו להשתמש במערכת הסולארית על מנת לספק לעצמכם את החשמל בימי החורף מעוטי השמש. כך שזוהי השקעה נהדרת כאשר רוצים להרוויח כסף רב למשך כל החיים. זה דורש השקעה ראשונית כמובן, ואחר כך במשך כל השנים שנותרו למערכת לעבוד אפשר להרוויח כסף רב גם בחיסכון עלויות לכם וגם במכירת חשמל לחברת החשמל. מלבד ניקוי מערכות סולאריות התחזוקה השוטפת קלה. תיקון מערכות סולאריות נעשה לעתים רחוקות בגלל האמינות המכנית שלהן.

התקנה אמינה ונכונה של מערכות סולאריות

תכנון של התקנת מערכת סולארית ביתית הוא פרויקט שדורש עבודה של מומחים בתכנון ובהקמת מערכות כאלה. זה יכול להיעשות לא רק בבתים פרטיים כמובן, אלא גם במערך בתים כמו שכונה או יישוב קטן. כמו כן, זה נפוץ מאוד להתקין מערכות סולאריות במפעלים ובמקומות שדורשים אנרגיה רבה ורוצים לחסוך בעלויות ולהרוויח מזה על הדרך. את התכנון מתחילים מבדיקת המקום שבו מתקינים את המערכת ולכן אפשר בהחלט לומר שגם ההתקנה דורשת את כל הבירוקרטיה שנדרשת לשם כך, כולל הוצאת אישורים והיתרי בנייה היכן שזה נדרש.

תיקון מערכות סולאריות

תיקון מערכות סולאריות נעשה על ידי טכנולוגיה חדישה והיא מחייבת החלפת חלפים מקוריים בלבד, של המערכת שהותקנה. לכן, זה חשוב מאוד לפנות למי שהתקין אותה ולטפל בכך דרכו. השירות שניתן לכם הוא המשך של האחריות שניתנה למערכת הסולארית והוא מבטיח לכם תיקון מכני מקצועי ואיכותי כפי שתמיד צריך להיות.

שאלות נפוצות:

אלינו! המערכות הסולאריות שלנו מגיעות עם אחריות ארוכת-שנים. כמו כן אנחנו מציעים שירותי תחזוקה וניטור לכלל הלקוחות שלנו – וגם לקהל הרחב. זאת בזמינות גבוהה ובטיפול אישי, יעיל ומהיר בידי צוות מומחה שתמיד נמצא בשטח בשבילכם.

בהחלט לא. כל עוד שומרים על ניקיון שוטף של המערכת – תקלות מתרחשות לעיתים רחוקות מאוד. בנוסף לכך יש לבצע בדיקה שגרתית אחת לשנה על מנת לוודא את תקינות המערכת. 

מידע נוסף 

הגורם האחראי

החברה שהתקינה את המערכת. סלע תשתיות מספקת ניטור ותחזוקה גם לאחר ההתקנה. 

מטרת התיקון

החזרת המערכת לפעולה או מקסום תפוקת החשמל שלה

תדירות התיקון

תיקון מערכות סולאריות מתבצע לעיתים רחוקות כל עוד המערכת מתוחזקת כראוי

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מידע מקצועי

חדש: משרד האנרגיה מאשר הקמת דונם סולארי בחלקה א' בכל נחלה – בהליך מהיר ומקוצר

בשורה לכל בעלי הנחלות במושבים הכפריים במדינת ישראל: מעכשיו ניתן להקים דונם סולרי בחלקה א׳ בכל נחלה – בהליך מהיר ומקוצר ולייצר אנרגיה ירוקה ומקור הכנסה משמעותי! היכן וכיצד ניתן להקים שדה סולארי? הקמת מתקנים פוטו וולטאיים בתחום חלקה א' של יישוב כפרי, הינה מתוקף תמ"א 1. היא מתייחסת לשטח בגודל של עד 1 דונם

קרא עוד ›
פאנל סולארי

אגירת אנרגיה סולארית

בעידן שבו המודעות לשימוש באנרגיה ירוקה ומתחדשת גוברת, אנרגיה סולארית נחשבת לאחת הדרכים המבטיחות ביותר לטיפול במשבר האקלים. אנשי מקצוע ומדענים ברחבי העולם מתמקדים בפיתוח טכנולוגיות לאגירת אנרגיה סולארית, במטרה להפוך אותה ליותר יעילה ונגישה. אף על פי שהשימוש באנרגיה סולארית נושא בחובו יתרונות רבים, קיימת בעיה מרכזית אחת: התלות בתנאי מזג האוויר ובשעות היום.

קרא עוד ›
מערכות סולאריות מסחריות

מערכת סולארית לעסק – לשמש יש פוטנציאל עסקי גדול. אל תפספסו אותו

בנוסף ליתרונות שמגלמת כל מערכת סולארית, לרבות מערכות סולאריות ביתיות, מערכת סולארית לעסק מגלמת מספר יתרונות ספציפיים ומשמעותיים לבעלי חברות ועסקים. עוד ועוד עסקים רותמים את קרני השמש לצורך טובת הסביבה וטובתם העסקית. במאמר זה נעסוק על מה שתרוויחו בתור בעלי חברות ועסקים ע"י הקמת מערכת סולארית, נפרט סוגים שונים של מערכות סולאריות רלוונטיות לכם

קרא עוד ›
דילוג לתוכן