רוצים לעבור לעצמאות סולארית? להיות ללא תלות בגורמים חיצוניים כמו חברת חשמל? בואו לשמוע על מערכות אגירה

תכנון מערכת סולארית – כיצד תקימו מערכת שתפיק עבורכם את המיטב? רק כך

השאירו פרטים

בין אם מדובר בהקמת מערכת סולארית ביתית או מסחרית, קטנה או גדולה, על גג מבנה או בשטח פתוח – כל הקמה צריכה להתחיל בתכנון מדויק, קפדני ומותאם-אישית לחלוטין. ישנם פרמטרים רבים שיש לקחת בחשבון וכל מקרה לגופו. זאת על-מנת להבטיח שהמערכת תפיק את מירב האנרגיה עבורכם, ובאופן היעיל ביותר, וכתוצאה מכך גם את מירב החיסכון הכלכלי ומירב ההכנסה הפאסיבית. המשיכו לקרוא בשביל ללמוד את כל מה שאתם צריכים לדעת על תכנון מערכת סולארית – רגע לפני שאתם רוכשים אחת בפועל.

כל גג לגופו, כל שטח לגופו – וכל מערכת בפני עצמה

כשבתכנון מערכת סולארית עסקינן – אין ספק שכל מקרה לגופו. לכל גג ולכל שטח מסחרי או חקלאי יש מאפיינים משלו, מימדים משלו ואתגרים משלו. בתוך זאת יש להתייחס גם לתנאי האקלים הספציפיים באזור + שינויים ותנודות צפויות במהלך השנה. לפיכך יש למדוד, לבחון ולמדל באופן ממוחשב את הגג או השטח עליהם תותקן המערכת הסולארית שלכם באופן קפדני ולקחת בחשבון את כל הפרמטרים הרלוונטיים. כמובן שיש להתייחס גם לסוגיות תקציביות ולהספק החשמלי הנדרש מהמערכת. 

בסופו של יום, תכנון מערכת סולארית נותן מענה מדויק בין היתר גם למאפיינים הקריטיים הבאים של המערכת הסולארית:

  • סוג הפתרון הסולארי
  • רמת השקיפות של זכוכיות הפאנלים הסולאריים
  • זווית הפאנלים
  • בחירת הרכיבים
  • בחירת הצבעים
  • מיקום המערכת ללא הצללות
  • חיווט חשמלי
  • יציבות המערכת 

תכנון מערכת סולארית תוך התחשבות בטכנולוגיות החדישות ביותר

בנוסף לסוגיית ההתאמה האישית, יש להתייחס גם לפתרונות הקיימים בשוק ולטכנולוגיות החדישות והמתקדמות ביותר שבהיצע. כחלק מהמגמה הירוקה והדגש המדעי, הטכנולוגי והעסקי המושם על פיתוח טכנולוגיות ירוקות, פותחו בשנים האחרונות חידושים אדירים בכל הקשור למערכות סולאריות. כאשר עוסקים בתכנון מערכת סולארית יש להכיר את אותם החידושים על-מנת לנצל אותם היטב ולהקים מערכת שמספקת פתרון אידיאלי ללקוחות – פתרון שהוא גם מותאם-אישית וגם מתקדם מבחינה טכנולוגית. 

תכנון מדויק, קפדני ומותאם-אישית משמעותו מקסום פוטנציאל הרווח

הסיבות להשקיע בתכנון מערכת סולארית הן אותן הסיבות להתקין אותה ולהשתמש בה מלכתחילה – שמירה על איכות הסביבה, הקטנת התלות האנרגטית במקורות חיצוניים, חיסכון בהוצאות החשמל והפקת הכנסה זורמת ופאסיבית. תכנון מוקפד ומדויק יוודאו שאתם אכן ממקסמים ומנצלים עד תום את כל אותם היתרונות הגדולים שהמערכת מגלמת עבורכם. בנוסף לכך תכנון מדויק מנצל באופן מלא גם את התקציב הנתון להקמת המערכת. 

תכנון והקמת מערכת סולארית באופן מקצועי עם סלע תשתיות 

חברתנו מספקת את כל השירותים הדרושים להקמת מערכת סולארית – כולל, כמובן, השלב הקריטי של תכנון מערכת סולארית. הצוות שלנו יאסוף את כל הנתונים מהשטח ויבצע תכנון מקצועי, קפדני ומותאם-אישית לצרכים שלכם ולמאפייני הגג או השטח, וזאת במטרה למקסם את פוטנציאל הרווח הטמון במערכת בהתאם לנתוני הגג, האקלים והתקציב. 

מעבר לכך אנחנו מביאים ללקוחות שלנו את הטכנולוגיות החדישות בעולם – הדור הבא של המערכות הסולאריות. אנחנו מבצעים מחקר מתמיד במטרה לאתר ולבחור את הטכנולוגיות המובילות. באמצעות שילוב בין תכנון מותאם-אישית ושימוש בטכנולוגיות המתקדמות בשוק אנו מספקים פתרונות אידיאליים ללקוחות שלנו כך שהם יוכלו להגיע לתשואה האפשרית הגבוהה ביותר לאורך זמן ולמקסם את פוטנציאל הרווח הטמון במערכת שלהם.

אם אתם מעוניינים להתקין גדר סולארית, חממה סולארית, מערכת סולארית ביתית, מערכת סולארית מסחרית או חווה סולארית, צרו איתנו קשר כאן או במספר הטלפון 077-9966240 ונחזור אליכם בהקדם לצורך מתן ייעוץ אישי ופרטים נוספים. 

נשמח לספק לכם ליווי ושירות מלא, מקצועי ואישי בתהליך התכנון, ההתקנה, התחזוקה והניטור של המערכת – כולל שלבי הרישוי. 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

חדש: משרד האנרגיה מאשר הקמת דונם סולארי בחלקה א' בכל נחלה – בהליך מהיר ומקוצר

בשורה לכל בעלי הנחלות במושבים הכפריים במדינת ישראל: מעכשיו ניתן להקים דונם סולרי בחלקה א׳ בכל נחלה – בהליך מהיר ומקוצר ולייצר אנרגיה ירוקה ומקור הכנסה משמעותי! היכן וכיצד ניתן להקים שדה סולארי? הקמת מתקנים פוטו וולטאיים בתחום חלקה א' של יישוב כפרי, הינה מתוקף תמ"א 1. היא מתייחסת לשטח בגודל של עד 1 דונם

קרא עוד ›
פאנל סולארי

אגירת אנרגיה סולארית

בעידן שבו המודעות לשימוש באנרגיה ירוקה ומתחדשת גוברת, אנרגיה סולארית נחשבת לאחת הדרכים המבטיחות ביותר לטיפול במשבר האקלים. אנשי מקצוע ומדענים ברחבי העולם מתמקדים בפיתוח טכנולוגיות לאגירת אנרגיה סולארית, במטרה להפוך אותה ליותר יעילה ונגישה. אף על פי שהשימוש באנרגיה סולארית נושא בחובו יתרונות רבים, קיימת בעיה מרכזית אחת: התלות בתנאי מזג האוויר ובשעות היום.

קרא עוד ›
מערכות סולאריות מסחריות

מערכת סולארית לעסק – לשמש יש פוטנציאל עסקי גדול. אל תפספסו אותו

בנוסף ליתרונות שמגלמת כל מערכת סולארית, לרבות מערכות סולאריות ביתיות, מערכת סולארית לעסק מגלמת מספר יתרונות ספציפיים ומשמעותיים לבעלי חברות ועסקים. עוד ועוד עסקים רותמים את קרני השמש לצורך טובת הסביבה וטובתם העסקית. במאמר זה נעסוק על מה שתרוויחו בתור בעלי חברות ועסקים ע"י הקמת מערכת סולארית, נפרט סוגים שונים של מערכות סולאריות רלוונטיות לכם

קרא עוד ›
דילוג לתוכן