רוצים לעבור לעצמאות סולארית? להיות ללא תלות בגורמים חיצוניים כמו חברת חשמל? בואו לשמוע על מערכות אגירה

המסלול הירוק של חברת החשמל – היום קל, מהיר ומשתלם מתמיד להתקין מערכת סולארית ביתית

השאירו פרטים

עד לא מזמן, אנשים פרטיים אשר רצו להתקין מערכת סולארית ביתית קטנה היו צריכים להמתין מספר חודשים עד לקבלת האישור מחברת החשמל, להגיש מסמכים רבים ולעסוק בביורוקרטיה מורכבת. המסלול הירוק של חברת חשמל מאפשר להם לקבל אישור מיידי כך שרישוי המערכת הופך לפשוט וקל מתמיד ותהליך חיבור מערכת סולארית לרשת החשמל הופך כולו לקצר וגם זמין יותר מבחינה כלכלית. להלן כל המידע שאתם צריכים אודות המסלול הירוק והתרומה שלו לשוק הסולארי הביתי. 

מהו המסלול הירוק?

"המסלול הירוק מאפשר לבעלי גגות לקבל אישור אוטומטי ומיידי לחיבור לרשת החשמל של חברת החשמל עבור התקנת מערכת סולארית ביתית בעלת הספק של עד 15KW (תקף לכל הארץ)

כל זאת כחלק מתוכנית ממשלתית לקידום אנרגיה מתחדשת וירוקה בישראל ועל-מנת להפוך את השימוש באנרגיה זאת לאטרקטיבי ונוח יותר עבור האזרחים. במסגרת התוכנית חברת החשמל מתחייבת למדינה שהיא תאשר כל תוכנית באופן מיידי ללא יכולת ממשית לסרב כל עוד היא עומדת במגבלת ההספק.

יתרונות המסלול הירוק עבור בעלי הגגות

המסלול הירוק והמבורך של חברת החשמל מעניק לגורמים פרטיים אשר מעוניינים להתקין מערכת סולארית ביתית את היתרונות הבאים: 

  • קיצור זמן הרישוי וקיצור כללי בתהליך התקנת מערכת סולארית ביתית מרגע בקשת האישור ועד להשלמת הליך ההתקנה של המערכת
  • התהליך הופך לפשוט, קל ונוח יותר לביצוע הן עבור בעלי הגגות והן עבור החברות המתקינות את המערכות הסולאריות
  • כתוצאה מכך מצטמצמות גם העלויות הכרוכות בהתקנת המערכת והאפשרות הופכת לזולה, זמינה ואטרקטיבית יותר עבור בעלי הגגות

פתרונות מימון ייחודיים לבעלי גגות פרטיים

תהליך התקנת מערכת סולארית ביתית הופך למשתלם ואטרקטיבי יותר ויותר עם הזמן, וזאת בין היתר הודות למסלול הירוק של חברת החשמל. בנוסף לכך אנחנו בסלע תשתיות דואגים לסייע ללקוחות המעוניינים להתקין מערכת סולארית ביתית, אך אינם בטוחים בנוגע לזמינות התקציב, דרך פתרונות מימון יצירתיים בהתאמה אישית כך שהם לא יוותרו על הפוטנציאל הכלכלי הטמון בגג שלהם. 

מענה EPC והתקנת מערכת סולארית ביתית עם חברת סלע תשתיות 

חברת סלע תשתיות תספק לכם שירות EPC ותלווה אתכם בכל תהליך הרישוי, ההתקנה, הניטור והתחזוקה של המערכת הסולארית, כולל טיפול באישור המערכת דרך המסלול הירוק של חברת החשמל. כל זאת כך שהתהליך יבוצע באופן יעיל וזריז ותוכלו להתחיל לנצל את הפוטנציאל הכלכלי הטמון בגג שלכם בהקדם האפשרי. השירות המלא שלנו מתבצע על-פני מספר שלבים: 

ייעוץ – שיחת או פגישת ייעוץ, ביצוע בדיקות ומדידות בשטח, זיהוי פוטנציאל הרווח וגיבוש הצעת מחיר משתלמת. 

תכנון – תכנון מקצועי בהתאמה אישית לצורך מקסום פוטנציאל הרווח הטמון בגג ובהתאם לנתונים שנאספו. המערכת שתותקן עבורכם תהיה מערכת חדישה ומתקדמת בתחום האנרגיה הסולארית – הדור הבא של המערכות הסולאריות בהתאם לרשימת בלומברג Tier-One. בנוסף לכך נתאים לכם את ההרכב הסולארי המדויק לגג שלכם כך שתיהנו מרווח ותשואה מקסימאליים לאורך זמן. 

התקנה – ע"י אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים בהתקנת מערכות סולאריות ביתיות

ניטור ותחזוקה – שמירה על המערכת הסולארית שלכם ותחזוקתה גם לאחר התקנתה. נלווה אתכם על-מנת להבטיח את הצלחת ההשקעה ומקסום הרווחים שהיא מניבה לכם.
 

אם אתם נמצאים בשלב הבירורים ורוצים לקבל פרטים נוספים על אישור חברת החשמל מערכת סולארית ביתית, נשמח לספק לכם את כל המידע שאתם צריכים. צרו איתנו קשר כאן או במספר הטלפון 077-9966240 ונחזור אליכם בהקדם לצורך מתן ייעוץ אישי ופרטים נוספים. 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

חדש: משרד האנרגיה מאשר הקמת דונם סולארי בחלקה א' בכל נחלה – בהליך מהיר ומקוצר

בשורה לכל בעלי הנחלות במושבים הכפריים במדינת ישראל: מעכשיו ניתן להקים דונם סולרי בחלקה א׳ בכל נחלה – בהליך מהיר ומקוצר ולייצר אנרגיה ירוקה ומקור הכנסה משמעותי! היכן וכיצד ניתן להקים שדה סולארי? הקמת מתקנים פוטו וולטאיים בתחום חלקה א' של יישוב כפרי, הינה מתוקף תמ"א 1. היא מתייחסת לשטח בגודל של עד 1 דונם

קרא עוד ›
פאנל סולארי

אגירת אנרגיה סולארית

בעידן שבו המודעות לשימוש באנרגיה ירוקה ומתחדשת גוברת, אנרגיה סולארית נחשבת לאחת הדרכים המבטיחות ביותר לטיפול במשבר האקלים. אנשי מקצוע ומדענים ברחבי העולם מתמקדים בפיתוח טכנולוגיות לאגירת אנרגיה סולארית, במטרה להפוך אותה ליותר יעילה ונגישה. אף על פי שהשימוש באנרגיה סולארית נושא בחובו יתרונות רבים, קיימת בעיה מרכזית אחת: התלות בתנאי מזג האוויר ובשעות היום.

קרא עוד ›
מערכות סולאריות מסחריות

מערכת סולארית לעסק – לשמש יש פוטנציאל עסקי גדול. אל תפספסו אותו

בנוסף ליתרונות שמגלמת כל מערכת סולארית, לרבות מערכות סולאריות ביתיות, מערכת סולארית לעסק מגלמת מספר יתרונות ספציפיים ומשמעותיים לבעלי חברות ועסקים. עוד ועוד עסקים רותמים את קרני השמש לצורך טובת הסביבה וטובתם העסקית. במאמר זה נעסוק על מה שתרוויחו בתור בעלי חברות ועסקים ע"י הקמת מערכת סולארית, נפרט סוגים שונים של מערכות סולאריות רלוונטיות לכם

קרא עוד ›
דילוג לתוכן