רוצים לעבור לעצמאות סולארית? להיות ללא תלות בגורמים חיצוניים כמו חברת חשמל? בואו לשמוע על מערכות אגירה

מערכת סולארית לעסק – לשמש יש פוטנציאל עסקי גדול. אל תפספסו אותו

השאירו פרטים

בנוסף ליתרונות שמגלמת כל מערכת סולארית, לרבות מערכות סולאריות ביתיות, מערכת סולארית לעסק מגלמת מספר יתרונות ספציפיים ומשמעותיים לבעלי חברות ועסקים. עוד ועוד עסקים רותמים את קרני השמש לצורך טובת הסביבה וטובתם העסקית. במאמר זה נעסוק על מה שתרוויחו בתור בעלי חברות ועסקים ע"י הקמת מערכת סולארית, נפרט סוגים שונים של מערכות סולאריות רלוונטיות לכם ונספק לכם עצות חשובות בנוגע לאופן הקמת המערכת. 

התועלת הישירה הטמונה בהקמת מערכת סולארית לעסק

להלן התועלת הישירה שתרוויחו בתור בעלי חברות ועסקים אם תבחרו להתקין מערכת סולארית לעסק:

  • חיסכון בהוצאות החשמל של העסק – הקמת מערכת סולארית תצמצם לכם באופן משמעותי את הוצאות החשמל.
  • מקור הכנסה נוסף – את עודפי החשמל באפשרותכם למכור לחברת החשמל וכך ליצור הלכה למעשה מקור הכנסה נוסף שישפר את תזרים המזומנים, את המחזור ואת שולי הרווח.
  • הטבות מס – המדינה חותרת להגדלת היקף ניצול האנרגיה הסולארית, ולכן מתמרצת בעלי עסקים להתקין פאנלים סולאריים באמצעות הטבות מס שמקלות על התחזוקה הכלכלית של העסק.
  • ניצול מיטבי של השטח העסקי – התקנה של מערכת סולארית היא דרך נהדרת ומשתלמת לנצל שטח עסקי פנוי, כמו למשל גג בלתי מנוצל.
  • הרחבת העצמאות העסקית – עסקים המסוגלים לספק את צורכי האנרגיה שלהם בעצמם אינם תלויים בחברת החשמל ונהנים מעצמאות עסקית מורחבת – עצמאות אנרגטית. 

סוגים שונים של מערכות סולאריות לעסק

ישנם מספר סוגים של מערכות סולאריות לעסק וכל מערכת מתאימה לסוגים שונים של חברות ועסקים. אלו הן העיקריות שבהן:

  • מערכות סולאריות מסחריות – מערכת סולארית המותקנת על גג מבנה העסק, כמו מרכז לוגיסטי, מחסן או מפעל.
  • גדר סולארית – גדר ביטחון הכוללת פאנלים סולאריים אנכיים ומשלבת בין בטיחות והפקת אנרגיה ירוקה. מתאימה לרוב לחקלאים, יישובים, מפעלים, קיבוצים ומושבים.
  • חממה סולארית – התקנת פאנלים סולאריים על גג החממה לצורך מקסום השטח שלה ורתימת כל היתרונות המגולמים במערכת סולארית. מתאימה לבעלי חממות חקלאיות.
  • חווה סולארית – מערכת סולארית גדולה לשטח המכילה מספר פאנלים סולאריים המותקנים בסמיכות על הקרקע. מתאימה למי שמחזיקים בידם עתודת קרקע גדולה.

כיצד להתקין מערכת סולארית לעסק באופן המשתלם ביותר?

להלן מספר עצות חשובות לבעלי עסקים וחברות המעוניינים להתקין מערכת סולארית לעסק בכל הקשור לבחירת הגורם שיבצע את ההקמה:

  • ניצול טכנולוגיות עדכניות – לאחרונה יצאו לשוק מספר טכנולוגיות סולאריות חדשות אשר מספקות תפוקה גבוהה יותר למשך זמן ארוך יותר. וודאו שהמערכת הסולארית המותקנת בשטח העסק שלכם משתמשת בטכנולוגיות המתקדמות ביותר.
  • ניסיון עשיר – וודאו שהחברה שמקימה עבורכם את המערכת בעלת ידע עשיר וניסיון מעשי רב בהתקנת מערכות סולאריות מסחריות בשטח.
  • ליווי אישי ומלא – תהליך הקמת מערכת סולארית לעסק מורכב ממספר שלבים. וודאו שהחברה שמקימה עבורכם את המערכת תלווה אתכם באופן אישי ומלא בכל אחד מהשלבים – תכנון, רישוי, התקנה, ניטור ותחזוקה.
  • התאמה אישית של הפתרון הסולארי – חשוב שהפתרון הסולארי שתקבלו יתוכנן ויותאם עבורכם באופן אישי לחלוטין – רק ההרכב הסולארי המדויק יספק לכם את התוצאות המיטביות.
  • פתרונות מימון – אם אתם צריכים מימון להקמת מערכת סולארית לעסק, ישנם גורמים אשר מתכננים ומקימים מערכות סולאריות מסחריות ומסוגלים גם לייעץ, לסייע ולספק פתרונות מימון אפקטיביים.

הקמת מערכת סולארית לעסק עם סלע תשתיות 

ב-12 שנות הניסיון שלנו הקמנו מערכות סולאריות רבות לחברות ועסקים בכל רחבי הארץ. אנחנו משתמשים במוצרים המתקדמים והאיכותיים ביותר שיש למדע ולטכנולוגיה להציע באותה הנקודה בזמן ובהתאם לרשימת בלומברג tier-one. המערכת הסולארית שנתכנן ונקים עבורכם מ-א' ועד ת' תותאם לעסק שלכם באופן אישי ותהווה את ההרכב הסולארי המדויק ביותר עבורו ועבורכם על מנת שתפיקו את התפוקה הגבוהה ביותר והתשואה הגבוהה ביותר לאורך זמן. 

ראו עוד: התקנת מערכות סולאריות

צרו איתנו קשר כאן או במספר הטלפון 077-9966240 ונחזור אליכם בהקדם לצורך מתן ייעוץ אישי ופרטים נוספים. 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

חדש: משרד האנרגיה מאשר הקמת דונם סולארי בחלקה א' בכל נחלה – בהליך מהיר ומקוצר

בשורה לכל בעלי הנחלות במושבים הכפריים במדינת ישראל: מעכשיו ניתן להקים דונם סולרי בחלקה א׳ בכל נחלה – בהליך מהיר ומקוצר ולייצר אנרגיה ירוקה ומקור הכנסה משמעותי! היכן וכיצד ניתן להקים שדה סולארי? הקמת מתקנים פוטו וולטאיים בתחום חלקה א' של יישוב כפרי, הינה מתוקף תמ"א 1. היא מתייחסת לשטח בגודל של עד 1 דונם

קרא עוד ›
פאנל סולארי

אגירת אנרגיה סולארית

בעידן שבו המודעות לשימוש באנרגיה ירוקה ומתחדשת גוברת, אנרגיה סולארית נחשבת לאחת הדרכים המבטיחות ביותר לטיפול במשבר האקלים. אנשי מקצוע ומדענים ברחבי העולם מתמקדים בפיתוח טכנולוגיות לאגירת אנרגיה סולארית, במטרה להפוך אותה ליותר יעילה ונגישה. אף על פי שהשימוש באנרגיה סולארית נושא בחובו יתרונות רבים, קיימת בעיה מרכזית אחת: התלות בתנאי מזג האוויר ובשעות היום.

קרא עוד ›
מערכות סולאריות מסחריות

מערכת סולארית לעסק – לשמש יש פוטנציאל עסקי גדול. אל תפספסו אותו

בנוסף ליתרונות שמגלמת כל מערכת סולארית, לרבות מערכות סולאריות ביתיות, מערכת סולארית לעסק מגלמת מספר יתרונות ספציפיים ומשמעותיים לבעלי חברות ועסקים. עוד ועוד עסקים רותמים את קרני השמש לצורך טובת הסביבה וטובתם העסקית. במאמר זה נעסוק על מה שתרוויחו בתור בעלי חברות ועסקים ע"י הקמת מערכת סולארית, נפרט סוגים שונים של מערכות סולאריות רלוונטיות לכם

קרא עוד ›
דילוג לתוכן