רוצים לעבור לעצמאות סולארית? להיות ללא תלות בגורמים חיצוניים כמו חברת חשמל? בואו לשמוע על מערכות אגירה

שטיפת מערכת סולארית

השאירו פרטים

המעבר לחשמל סולארי בישראל הולך וגובר. יותר ויותר בתים פרטיים עושים את המעבר לצורך שימוש עצמי ובתי עסק מתקינים מערכות סולאריות מסחריות ומספקות חשמל סולארי לחברת החשמל כמודל כלכלי משתלם. כך או כך, על מנת לשמור על תפוקה מקסימלית, יש לדאוג באופן קבוע לשטיפת המערכת הסולארית. יש לפנלים נטייה לצבור אבק ולכלוך, אשר פוגעים באפקטיביות של המערכת. כמה כסף שווה מערכת סולארית נקייה ואיך הכי נכון לנקות אותה באופן עקבי? כל המידע כאן.

מערכות סולאריות מסחריות

שטיפת מערכת סולארית

המטרה שלנו היא לאפשר למערכת הסולארית שלך לממש את פוטנציאל ייצור החשמל שלה ואת ההכנסות בהתאם.

מערכות סולאריות מסחריות

היתרונות של שטיפת מערכת סולארית

 

למה כדאי להתקין מערכת סולארית?

תחשבו רגע על חשבונות החשמל המנופחים שמגיעים אליכם הביתה מדי חודש או חודשיים בסכומים לא קטנים. בכל חודש אנחנו משלמים סכום לא מבוטל עבור שימוש בחשמל בבית – משהו שלא באמת אפשר בלעדיו. אולם, הפתרון הוא לא להפסיק להשתמש בחשמל אלא פשוט לייצר אותו לבד. כמובן שהתקנת מערכת סולארית לא נעשית בחינם ועלותה מתחילה בחמישים אלף שקלים, אך בסופו של דבר כאשר חודש אחר חודש אתם חוסכים בתשלומי החשמל, ובמקרים מסוימים (כאשר ייצור החשמל שלכם גובר על הביקוש) אתם גם יכולים למכור את החשמל לחברת החשמל שמחויבת על פי חוק לקנות מכם את החשמל שאתם מייצרים בחוזה ל – 25 שנה, אתם יכולים להיות בטוחים שההשקעה תחזיר את עצמה בתוך מספר שנים בודדות, ומאותו רגע תתחילו פשוט להרוויח מכל חשמל שתייצרו.

מה דורשת התקנה של מערכת סולארית?

את מה שצריך בשביל להתקין מערכת סולארית משלכם אפשר לסכם במילה אחת: מקום. הלוחות הסולאריים המכילים את התאים הסולאריים שקולטים את קרני השמש הם לוחות גדולים מאוד, ובשביל לייצר חשמל בכמות משתלמת יש צורך במקום גדול המאפשר הנחת מספיק לוחות. ולכן, דבר ראשון שאתם צריכים לבדוק לפני שאתם ניגשים להתקנה של מערכת סולארית הוא גודל המקום בו אתם יכולים להניח את הלוחות. את השלבים שלאחר מכן תוכלו להשאיר כבר לחברה המתקינה את המערכת, שתדאג לכם לכל מה שצריך עבור ההתקנה, החל משלב התכנון ועד לשלב הסופי בו אתם משתמשים בחשמל שמיוצר על ידכם.

שטיפת מערכת סולארית

לאחר שהמערכת פועלת אצלכם, כל מה שנותר לכם לעשות הוא לדאוג שמדי תקופה תערך בדיקה שגרתית המפקחת על תקינות המערכת, ולפנות אל חברה כמו "סלע תשתיות מערכות סולאריות" אשר מבצעת ניקוי מערכות סולאריות עבור לקוחות פרטיים ועסקיים שתבצע עבורכם שטיפת מערכת סולארית. כדאי מאוד שלא להזניח את ניקיון המערכת, כי שטיפת מערכת סולארית חיונית בכדי שהלוחות יוכלו לתפקד כמו שצריך ולהפיק את הכמות המרבית של החשמל מכל לוח, וכן על מנת למנוע תקלות העלולות להיווצר כתוצאה מלכלוך.

מה עושים במקרה של תקלה במערכת?

מערכות סולאריות נחשבות למערכות אמינות במיוחד אשר יכולות לפעול שנים רבות ללא תקלות ובעיות. במיוחד כאשר אתם מבצעים את הטיפולים והתחזוקה למערכת סולארית הנדרשת בזמן, אתם יכולים להיות רגועים שלא אמורות לצוץ תקלות או בעיות מיוחדות במשך השנים שהמערכת עובדת. אולם, אם בכל זאת נתקלתם בבעיה או תקלה כלשהיא, תוכלו לפנות אל סלע תשתיות אשר עוסקת גם בתחום של תיקון מערכות סולאריות, והם ישלחו אליכם את אנשי המקצוע המובילים ביותר בתחום, בשביל שיוכלו לטפל לכם בבעיה בצורה הטובה ביותר ובמהירות האפשרית.

לקריאה על שרטוט מערכות סולאריות לחצו כאן >>

מוזמנים לקרוא גם על גדר סולארית

וגם על חווה סולארית

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

חדש: משרד האנרגיה מאשר הקמת דונם סולארי בחלקה א' בכל נחלה – בהליך מהיר ומקוצר

בשורה לכל בעלי הנחלות במושבים הכפריים במדינת ישראל: מעכשיו ניתן להקים דונם סולרי בחלקה א׳ בכל נחלה – בהליך מהיר ומקוצר ולייצר אנרגיה ירוקה ומקור הכנסה משמעותי! היכן וכיצד ניתן להקים שדה סולארי? הקמת מתקנים פוטו וולטאיים בתחום חלקה א' של יישוב כפרי, הינה מתוקף תמ"א 1. היא מתייחסת לשטח בגודל של עד 1 דונם

קרא עוד ›
פאנל סולארי

אגירת אנרגיה סולארית

בעידן שבו המודעות לשימוש באנרגיה ירוקה ומתחדשת גוברת, אנרגיה סולארית נחשבת לאחת הדרכים המבטיחות ביותר לטיפול במשבר האקלים. אנשי מקצוע ומדענים ברחבי העולם מתמקדים בפיתוח טכנולוגיות לאגירת אנרגיה סולארית, במטרה להפוך אותה ליותר יעילה ונגישה. אף על פי שהשימוש באנרגיה סולארית נושא בחובו יתרונות רבים, קיימת בעיה מרכזית אחת: התלות בתנאי מזג האוויר ובשעות היום.

קרא עוד ›
מערכות סולאריות מסחריות

מערכת סולארית לעסק – לשמש יש פוטנציאל עסקי גדול. אל תפספסו אותו

בנוסף ליתרונות שמגלמת כל מערכת סולארית, לרבות מערכות סולאריות ביתיות, מערכת סולארית לעסק מגלמת מספר יתרונות ספציפיים ומשמעותיים לבעלי חברות ועסקים. עוד ועוד עסקים רותמים את קרני השמש לצורך טובת הסביבה וטובתם העסקית. במאמר זה נעסוק על מה שתרוויחו בתור בעלי חברות ועסקים ע"י הקמת מערכת סולארית, נפרט סוגים שונים של מערכות סולאריות רלוונטיות לכם

קרא עוד ›
דילוג לתוכן