רוצים לעבור לעצמאות סולארית? להיות ללא תלות בגורמים חיצוניים כמו חברת חשמל? בואו לשמוע על מערכות אגירה

חממה סולארית – לקחת חממה פעילה ולהפיק ממנה הכנסה נוספת ויציבה

השאירו פרטים

כל חממה רגילה יכולה להפוך לחממה סולארית, רווחית, מודרנית וירוקה. התקנת פאנלים סולאריים בחממות מנצלת את שטח המבנה הקיים ומאפשרת הכנסה נוספת ויציבה לאורך שנים. זה לא רק שדרוג כלכלי לעסק שלכם, אלא גם תרומה למאמץ הגלובלי לשמור על איכות הסביבה. מתקדמים לחממה סולארית ועומדים בקו החזית של הטכנולוגיה והקיימות.

מערכת סולארית

מהי חממה סולארית - ובמה היא שונה מחממה רגילה?

חממה סולארית היא חממה חקלאית רגילה שהותקנו על-גביה פאנלים סולאריים לצורך הפקת אנרגיה חשמלית. את החשמל המופק אפשר לנצל לשימוש בעסק עצמו ובכך לחסוך את עלויות החשמל, ואף למכור אותו לחברת החשמל וכך להרוויח עוד מהשמש. שימו לב- הפאנלים לא חוסמים את קרני השמש ואינם פוגעים בגידולים, ההפך. הם מותאים להתקנה על חממות ומייצרים סביבת גידול אידיאלית וטובה יותר.

מערכות סולאריות מסחריות

יתרונות החממה הסולארית

למה כדאי לכם להסב את החממה לחממה סולארית?

הסבת החממה החקלאית הקיימת שלכם לחממה סולארית תעניק לכם מגוון יתרונות חשובים, לרבות אלו הבאים:

שמירה על איכות הסביבה

כמו מערכות סולאריות מכל סוג שהוא, גם חממה סולארית רותמת את האנרגיה הטבעית, הנקייה והבטוחה של קרני השמש ושומרת על איכות הסביבה והיצורים החיים בה.

הגנה על הגידולים החקלאיים

באמצעות חממה סולארית תחסמו קרינה אולטרה-סגולה, תתרמו לתהליך הפוטוסינתזה ולבריאות הגידולים החקלאיים.

ניצול אידיאלי של מבנה ושטח

התקנת פאנלים סולאריים על-גבי החממה הקיימת שלכם תאפשר לכם לנצל טוב יותר את שטח המבנה הקיים בלאו הכי במתחם.

צעד אל עבר עצמאות אנרגטית

היכולת להפיק חשמל בעצמכם ובהתבסס על לא יותר מאשר קרני השמש תקדם אתכם למצב של עצמאות אנרגטית ותקטין את התלות שלכם במקורות אספקה חיצוניים.

יצירת הכנסה נוספת ויציבה

חממה סולארית תאפשר לכם להפיק חשמל וכך ליצור לעצמכם הכנסה נוספת על-ידי מכירתו לחברת החשמל או לחילופין תאפשר לכם לחסוך בהוצאות החשמל – וזאת ביציבות ולמשך תקופה של שנים רבות.

מה צריך על מנת להפוך את החממה הקיימת לחממה סולארית?

מלבד התנאי הבסיסי של בעלות על חממה, יש צורך לערוך תכנון הנדסי, להוציא טופס 4 ולקבל אישורים רגולטוריים להקמת המערכת, וכמובן – להתקין אותה בפועל. לצורך כך יש להיעזר בשירותיה של חברה המתמחה בתכנון והקמה של מערכות סולאריות.

התקנת חממה סולארית בהתאמה אישית מלאה

דרך חברת "סלע תשתיות" תוכלו לקבל פתרון מותאם אישית מבחינת סוג הפתרון הסולארי, רמת השקיפות של זכוכיות הפאנלים הסולאריים ובחירת הצבעים שלהם. זוהי הזדמנות מצוינת לשכלל ולייעל את החממה הקיימת שלכם ולהפוך אותה למודרנית.

צברנו כבר מעל ל-10 שנות ניסיון בתכנון והקמה של מערכות סולאריות ביתיות ומערכות סולאריות מסחריות, לרבות התקנת פאנלים סולאריים על גבי חממות חקלאיות. נהיה אתכם בקשר אישי בכל שלב ולכל אורך הדרך, וניתן לכם את כל מה שאתם צריכים על מנת להסב את החממה הקיימת שלכם למערכת סולארית שמייצרת אנרגיה ירוקה ומתחדשת ותספק לכם הכנסה נוספת ויציבה לאורך זמן. אם יש לכם חממה – זוהי דרך נהדרת לנצל באופן מקסימאלי את שטח המבנה שלה.

למידע נוסף ושיחת ייעוץ עם צוות המומחים עתיר הידע והניסיון שלנו, השאירו פרטים כאן ונשוב אליכם בהקדם.

לקריאה על גדר סולארית לחצו כאן >>

וגם על חווה סולארית

שאלות נפוצות:

חממה סולארית היא חממה חקלאית סטנדרטית לכל דבר ועניין שהותקנו עליה פאנלים סולאריים לצורך הפקת אנרגיה סולארית.

הפאנלים לא חוסמים את קרני השמש וכלל אינם פוגעים בגידולים. ההפך הוא הנכון – חממה סולארית מכילה פאנלים המותאמים לחממות חקלאיות, שמייצרים סביבת גידול אידיאלית ובריאה יותר עבור הגידולים. הפאנלים מגנים על הגידולים ע"י כך שהם חוסמים קרינה אולטרה-סגולה ותורמים לתהליך הפוטוסינתזה.



מידע נוסף 

תשואה פוטנציאלית

עד כ-20% תשואה

מטרות התקנת חממה סולארית

חיסכון בהוצאות החשמל, יצירת אפיק של הכנסה פסיבית, השגת עצמאות אנרגטית, ניצול מקסימלי של השטח, תרומה לאיכות הסביבה, הגנה על הגידולים החקלאיים

אופן ההתקנה

מענה EPC שלם בליווי אישי מ-א' ועד ת' כולל כל מה שצריך, לרבות ייעוץ, תכנון, התקנה, ניטור ותחזוקה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

חדש: משרד האנרגיה מאשר הקמת דונם סולארי בחלקה א' בכל נחלה – בהליך מהיר ומקוצר

בשורה לכל בעלי הנחלות במושבים הכפריים במדינת ישראל: מעכשיו ניתן להקים דונם סולרי בחלקה א׳ בכל נחלה – בהליך מהיר ומקוצר ולייצר אנרגיה ירוקה ומקור הכנסה משמעותי! היכן וכיצד ניתן להקים שדה סולארי? הקמת מתקנים פוטו וולטאיים בתחום חלקה א' של יישוב כפרי, הינה מתוקף תמ"א 1. היא מתייחסת לשטח בגודל של עד 1 דונם

קרא עוד ›
פאנל סולארי

אגירת אנרגיה סולארית

בעידן שבו המודעות לשימוש באנרגיה ירוקה ומתחדשת גוברת, אנרגיה סולארית נחשבת לאחת הדרכים המבטיחות ביותר לטיפול במשבר האקלים. אנשי מקצוע ומדענים ברחבי העולם מתמקדים בפיתוח טכנולוגיות לאגירת אנרגיה סולארית, במטרה להפוך אותה ליותר יעילה ונגישה. אף על פי שהשימוש באנרגיה סולארית נושא בחובו יתרונות רבים, קיימת בעיה מרכזית אחת: התלות בתנאי מזג האוויר ובשעות היום.

קרא עוד ›
מערכות סולאריות מסחריות

מערכת סולארית לעסק – לשמש יש פוטנציאל עסקי גדול. אל תפספסו אותו

בנוסף ליתרונות שמגלמת כל מערכת סולארית, לרבות מערכות סולאריות ביתיות, מערכת סולארית לעסק מגלמת מספר יתרונות ספציפיים ומשמעותיים לבעלי חברות ועסקים. עוד ועוד עסקים רותמים את קרני השמש לצורך טובת הסביבה וטובתם העסקית. במאמר זה נעסוק על מה שתרוויחו בתור בעלי חברות ועסקים ע"י הקמת מערכת סולארית, נפרט סוגים שונים של מערכות סולאריות רלוונטיות לכם

קרא עוד ›
דילוג לתוכן