רוצים לעבור לעצמאות סולארית? להיות ללא תלות בגורמים חיצוניים כמו חברת חשמל? בואו לשמוע על מערכות אגירה

התקנת גגות סולאריים – כל המספרים והתשובות שאתם מחפשים מחכים לכם בפנים

השאירו פרטים

ב-10 שנות הניסיון שלנו ערכנו פגישות ייעוץ רבות עם גורמים שרצו להצטרף גם הם למהפכת האנרגיה הירוקה. במהלך הפגישות הללו הם שאלו אותנו שאלות חשובות לפני שהם קיבלו החלטה בדבר התקנת מערכת סולארית חדשה על הגג הביתי או המסחרי שלהם. ריכזנו עבורכם את השאלות הנפוצות ביותר והתשובות המדויקות ביותר שניתן לתת להן + מידע חשוב נוסף בכל הקשור להתקנת גגות סולאריים. אנחנו ממליצים לקרוא את התשובות והנתונים הקיימים כאן וליצור איתנו קשר בכל שאלה נוספת. 

מהו גודל הגג המינימאלי הדרוש להתקנת מערכת סולארית?

יש צורך בגג בעל 60 מ"ר ומעלה לצורך התקנת המערכת.

האם יש צורך בהוצאת היתר בנייה? 

קיים פטור מהצורך להוציא היתר בנייה לצורך התקנת גגות סולאריים בשטח של עד 7,000 מ"ר. 

מהי עלות התקנת גגות סולאריים?

באופן כללי ניתן לומר שעלות מערכת סולארית מתחילה בכ-50,000 ש"ח והיא תלויה במגוון פרמטרים כמו גודל הגג במ"ר וסוג המערכת המותקנת. 

האם יש צורך לדווח לרשות המיסים או לשלם מיסים עבור ההכנסות שהמערכת מניבה?

עבור מערכות סולאריות ביתיות קיים פטור מתשלום מס הכנסה עד להכנסות בסכום של 24,000 ש"ח בשנה ופטור מתשלום מע"מ עד להכנסות בסכום של 100,000 ש"ח בשנה. 

מהי התשואה אותה ניתן להשיג באמצעות התקנת גגות סולאריים?

התשואה הממוצעת אותה מניבות מערכות סולאריות ביתיות עומדת על כ-15%. מערכות סולאריות מסחריות מניבות תשואה של כ-20%. בשני המקרים מדובר באומדן בלבד.

מהי ההכנסה השנתית הצפויה לאחר ההתקנה?

התקנת גגות סולאריים יכולה לספק כ-128 ש"ח בשנה לכל מ"ר גג. גם כאן מדובר באומדן והסכום בפועל משתנה בהתאם למגוון פרמטרים המשפיעים על רמת הנצילות של המערכת, לרבות טיב התחזוקה שלה. 

האם יש צורך לטפל במערכת לאחר התקנתה?

יש לדאוג שהפאנלים הסולאריים נותרים נקיים לצורך מקסום הנצילות שלהם. לשם כך מומלץ להשתמש בשירותי ניקוי פאנלים סולאריים. בנוסף לכך מומלץ לבצע בדיקה תקופתית למערכת בשביל לוודא שהיא מספקת ביצועים מקסימאליים. 

כיצד לבחור חברה להתקנת גגות סולאריים?

בחירת החברה שתספק לכם את שירותי ההתקנה היא קריטית ויכולה להשפיע באופן משמעותי על הרווחים שהמערכת תפיק לכם. 

  • ידע וניסיון – בחרו בחברה בעלת ניסיון עשיר בהתקנת גגות סולאריים וכל השירותים הכרוכים בכך.
  • טכנולוגיה – בחרו בחברה שמבצעת מחקר מתמיד לבחירת הטכנולוגיות המובילות והחדשות ביותר בתחום האנרגיה הסולארית כך שתבטיחו שאתם מקבלים מערכת חדישה ומתקדמת ולא מערכת מיושנת.
  • מענה שלם – בחרו בחברה שתספק לכם את כל השירותים הדרושים להתקנת גגות סולאריים – רישוי, תכנון, התקנה, ניטור ותחזוקה.
  • תכנון והתקנה בהתאמה אישית – לכל גג מאפיינים ואתגרים משלו, לכן חשוב לוודא שהחברה תתאים את המערכת הסולארית לגג הפרטי והספציפי שלכם ותספק לכם את ההרכב הסולארי המדויק ביותר לצורך מיצוי הפוטנציאל הכלכלי הטמון בו. 
  • פתרונות מימון – חלק מהחברות מסוגלות לספק פתרונות מימון שיסייעו לכם לממן בהצלחה ובשקט את התקנת המערכת.
  • ליווי ואחריות לאחר ההתקנה – וודאו שהחברה ממשיכה ללוות אתכם באופן אישי ומלא גם לאחר התקנת המערכת ועוזרת לכם למקסם את הפוטנציאל שלה. 

התקנת גגות סולאריים בהתאמה אישית עם סלע תשתיות 

חברת סלע תשתיות מספקת מענה EPC שלם בליווי אישי ומלא כולל כל מה שצריך החל משלב התכנון ועד לשלב התחזוקה ומתקינה מערכות סולאריות ביתיות ומערכות סולאריות מסחריות מכל הסוגים בהתאמה אישית מלאה. 

דעו שיש לנו 10 שנות ניסיון בתחום האנרגיה הסולארית ובמהלכן צברנו כמות אדירה של ידע ומיומנויות. בנוסף לכך אנחנו מקפידים להשתמש בטכנולוגיות החדשות ביותר בתחום – הדור הבא של המערכות הסולאריות. כל זאת על-מנת להבטיח שהלקוחות שלנו מנצלים את מלוא הפוטנציאל הטמון בגג הביתי או המסחרי שלהם.

במידה ואתם צריכים סיוע במימון נוכל לעזור לכם במציאת פתרונות מימון ייחודיים כך שלא תוותרו על החלום להתקין מערכת סולארית מתקדמת על הגג שלכם. 
צרו איתנו קשר כאן או במספר הטלפון 077-9966240 ונחזור אליכם בהקדם לצורך מתן ייעוץ אישי ופרטים נוספים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

חדש: משרד האנרגיה מאשר הקמת דונם סולארי בחלקה א' בכל נחלה – בהליך מהיר ומקוצר

בשורה לכל בעלי הנחלות במושבים הכפריים במדינת ישראל: מעכשיו ניתן להקים דונם סולרי בחלקה א׳ בכל נחלה – בהליך מהיר ומקוצר ולייצר אנרגיה ירוקה ומקור הכנסה משמעותי! היכן וכיצד ניתן להקים שדה סולארי? הקמת מתקנים פוטו וולטאיים בתחום חלקה א' של יישוב כפרי, הינה מתוקף תמ"א 1. היא מתייחסת לשטח בגודל של עד 1 דונם

קרא עוד ›
פאנל סולארי

אגירת אנרגיה סולארית

בעידן שבו המודעות לשימוש באנרגיה ירוקה ומתחדשת גוברת, אנרגיה סולארית נחשבת לאחת הדרכים המבטיחות ביותר לטיפול במשבר האקלים. אנשי מקצוע ומדענים ברחבי העולם מתמקדים בפיתוח טכנולוגיות לאגירת אנרגיה סולארית, במטרה להפוך אותה ליותר יעילה ונגישה. אף על פי שהשימוש באנרגיה סולארית נושא בחובו יתרונות רבים, קיימת בעיה מרכזית אחת: התלות בתנאי מזג האוויר ובשעות היום.

קרא עוד ›
מערכות סולאריות מסחריות

מערכת סולארית לעסק – לשמש יש פוטנציאל עסקי גדול. אל תפספסו אותו

בנוסף ליתרונות שמגלמת כל מערכת סולארית, לרבות מערכות סולאריות ביתיות, מערכת סולארית לעסק מגלמת מספר יתרונות ספציפיים ומשמעותיים לבעלי חברות ועסקים. עוד ועוד עסקים רותמים את קרני השמש לצורך טובת הסביבה וטובתם העסקית. במאמר זה נעסוק על מה שתרוויחו בתור בעלי חברות ועסקים ע"י הקמת מערכת סולארית, נפרט סוגים שונים של מערכות סולאריות רלוונטיות לכם

קרא עוד ›
דילוג לתוכן