רוצים לעבור לעצמאות סולארית? להיות ללא תלות בגורמים חיצוניים כמו חברת חשמל? בואו לשמוע על מערכות אגירה

פאנלים סולאריים לבית – כ-128 ש"ח הכנסה בשנה לכל מטר רבוע של גג

השאירו פרטים

התקנת מערכת סולארית ביתית מעניינת אנשים רבים בישראל. פאנלים סולאריים לבית מגלמים אינספור יתרונות חשובים והמודעות לתועלת ולחשיבות שלהם הולכת וגוברת עם הזמן. אין צורך בשטח אדיר – מספיקים כ-60 מ"ר של גג על מנת לרתום את יתרונות השמש לטובתכם האישית – ולטובת הסביבה. במאמר זה נפרט כמה מהבשורות האחרונות בעולם האנרגיה הסולארית ונספק לבעלי הגגות הפרטיים כמה נתונים ומספרים חשובים בנוגע להתקנת מערכת סולארית ביתית. 

שמעתם על הבשורה האחרונה? המסלול הירוק של חברת החשמל

בעוד בעבר הייתם צריכים להמתין זמן רב עד לקבלת אישור מחברת החשמל, וגם לספק מסמכים רבים בדרך, לאחרונה חל שינוי משמעותי בגזרה. כיום בעלי גגות יכולים לקבל אישור מיידי לחיבור לרשת החשמל של חברת החשמל ולהתקנת מערכות סולאריות ביתיות בעלות הספק של עד 15KW. הודות לכך:

  • נחסכת מידה רבה של ביורוקרטיה 
  • רישוי המערכת הופך לקל, מהיר ופשוט 
  • תהליך הקמת המערכת מתקצר בכללותו
  • האפשרות להתקין פאנלים סולאריים בבית הופכת לזמינה וזולה יותר עבור בעלי גגות

מאז שהמסלול הירוק נכנס לתוקף, לקוחות מדווחים שתהליך ההקמה של המערכת לוקח רק כחודש-חודשיים ותו לא – מה שבעבר נחשב כחלום רחוק!

טכנולוגיות חדשות – הדור הבא של המערכות הסולאריות כבר פה

העניין בכל רחבי העולם במציאת פתרונות אנרגטיים ירוקים וברי-קיימא שטובים ובריאים הן לטבע, הן לבעלי החיים והן לאדם רק הולך וגובר עם הזמן. הודות לכך העולם המדעי-טכנולוגי עובד ללא לאות על שכלול הטכנולוגיות הקיימות ופיתוח טכנולוגיות סולאריות חדישות ומתקדמות. הפתרונות הללו מספקים תפוקה אנרגטית גבוהה יותר לזמן ארוך יותר וגם משפרים את האסתטיות של הפאנלים.

כמה כסף ניתן לעשות באמצעות פאנלים סולאריים לבית?

כל מ"ר גג שמנוצל על ידי התקנת פאנלים סולאריים שווה כ-128 ש"ח הכנסה בשנה. כמובן שמדובר באומדן בלבד וישנם מספר פרמטרים אשר משפיעים על ההכנסה בפועל. להלן טבלה שתספק לכם קנה מידה רחב יותר בכל הקשור לגובה ההכנסה הצפויה: 

שטח במ"רהכנסה שנתית צפויה
607,680 ש"ח
12015,360 ש"ח 
15019,200 ש"ח 
25032,000 ש"ח 
33042,240 ש"ח 

חשוב לדעת: מערכות ביתיות מספקות כ-15% תשואה וברוב המקרים ניתן להחזיר את ההשקעה תוך 7 שנים בלבד.  

כיצד תדעו אם אתם יכולים להתקין מערכת סולארית ביתית?

אם אתם רוצים להתקין פאנלים סולאריים לבית, אתם צריכים את 2 הדברים הבאים:
גג פנוי – מבחינת שטח, כל מה שצריך על-מנת להתקין פאנלים סולאריים לבית הוא גג פרטי בעל שטח פנוי של 60 מ"ר ומעלה. ניתן לעשות זאת בכל מיקום בארץ וליהנות מהיתרונות הרבים שמגלמת האנרגיה הסולארית, ובפרט באקלים הארץ-ישראלי החם במרבית ימות השנה.
אם אתם רוצים להתקין פאנלים סולאריים לבית, אתם צריכים את 2 הדברים הבאים:

  • יכולת מימון – התקנת פאנלים סולאריים לבית מתחילה בעלות של כ-50,000 ש"ח. העלות הספציפית מותאמת כמו המערכת כולה באופן אישי והיא תלויה במגוון משתנים כגון סוג המערכת המותקנת וגודלה. במידה ואין לכם את הסכום הדרוש, פעמים רבות ניתן למצוא פתרונות מימון יעילים ומשתלמים לצורך הקמת המערכת. (נכונות המימון) 

התקנת מערכת סולארית מתקדמת מבחינה טכנולוגית ומשתלמת מבחינה כלכלית עם סלע תשתיות 

אנחנו גאים להיות אחת מהחברות הראשונות, הוותיקות והמובילות בישראל בכל הקשור להתקנת מערכות סולאריות מכל הגדלים והסוגים – הן מערכות סולאריות מסחריות והן מערכות סולאריות ביתיות. ב-12 שנות הניסיון שלנו צברנו ידע וניסיון שמסייעים לנו לספק ללקוחות שלנו את הפתרונות הסולאריים הטובים ביותר. 

נסייע לכם בכל מה שצריך על מנת להתקין פאנלים סולאריים לבית באמצעות מענה EPC שלם (Engineering, Procurement and Construction) החל משלב התכנון ועד לשלב התחזוקה. אנחנו מבצעים מחקר מתמיד למציאת הטכנולוגיות הסולאריות החדישות, עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם החברות המתקדמות ביותר ודואגים לספק ללקוחות שלנו את המוצרים המתקדמים והאיכותיים ביותר שיש לשוק הסולארי להציע. זאת לצורך כך שהם יקבלו את ההרכב הסולארי הרווחי והאפקטיבי ביותר – זה שיספק להם את התשואה הגבוהה ביותר במשך הזמן הארוך ביותר.

צרו איתנו קשר כאן או במספר הטלפון 077-9966240 ונחזור אליכם בהקדם לצורך מתן ייעוץ אישי ופרטים נוספים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

חדש: משרד האנרגיה מאשר הקמת דונם סולארי בחלקה א' בכל נחלה – בהליך מהיר ומקוצר

בשורה לכל בעלי הנחלות במושבים הכפריים במדינת ישראל: מעכשיו ניתן להקים דונם סולרי בחלקה א׳ בכל נחלה – בהליך מהיר ומקוצר ולייצר אנרגיה ירוקה ומקור הכנסה משמעותי! היכן וכיצד ניתן להקים שדה סולארי? הקמת מתקנים פוטו וולטאיים בתחום חלקה א' של יישוב כפרי, הינה מתוקף תמ"א 1. היא מתייחסת לשטח בגודל של עד 1 דונם

קרא עוד ›
פאנל סולארי

אגירת אנרגיה סולארית

בעידן שבו המודעות לשימוש באנרגיה ירוקה ומתחדשת גוברת, אנרגיה סולארית נחשבת לאחת הדרכים המבטיחות ביותר לטיפול במשבר האקלים. אנשי מקצוע ומדענים ברחבי העולם מתמקדים בפיתוח טכנולוגיות לאגירת אנרגיה סולארית, במטרה להפוך אותה ליותר יעילה ונגישה. אף על פי שהשימוש באנרגיה סולארית נושא בחובו יתרונות רבים, קיימת בעיה מרכזית אחת: התלות בתנאי מזג האוויר ובשעות היום.

קרא עוד ›
מערכות סולאריות מסחריות

מערכת סולארית לעסק – לשמש יש פוטנציאל עסקי גדול. אל תפספסו אותו

בנוסף ליתרונות שמגלמת כל מערכת סולארית, לרבות מערכות סולאריות ביתיות, מערכת סולארית לעסק מגלמת מספר יתרונות ספציפיים ומשמעותיים לבעלי חברות ועסקים. עוד ועוד עסקים רותמים את קרני השמש לצורך טובת הסביבה וטובתם העסקית. במאמר זה נעסוק על מה שתרוויחו בתור בעלי חברות ועסקים ע"י הקמת מערכת סולארית, נפרט סוגים שונים של מערכות סולאריות רלוונטיות לכם

קרא עוד ›
דילוג לתוכן