רוצים לעבור לעצמאות סולארית? להיות ללא תלות בגורמים חיצוניים כמו חברת חשמל? בואו לשמוע על מערכות אגירה

התקנת פאנלים סולאריים באופן אידיאלי לצורך הפקת הכנסות ורווחים מקסימאליים

השאירו פרטים

כיצד ביכולתכם לוודא שהמערכת הסולארית שתתקינו אכן תספק לכם ביצועים מקסימאליים לאורך זמן ותמצה את מלוא הפוטנציאל הטמון בגג או בשטח שברשותכם? שימו לב ל-4 הנקודות הקריטיות הבאות בנוגע להתקנת פאנלים סולאריים. אם תדאגו שהן מיושמות בזמן שמותקנים עבורכם פאנלים סולאריים חדשים תוכלו למקסם הכנסות ורווחים. 

1. שימוש בטכנולוגיות החדישות ביותר בתחום

תחום האנרגיה הסולארית הוא תחום דינאמי וטכנולוגיות חדשות יוצאות לשוק לעיתים קרובות, כמו פאנלים סולאריים דו-כיווניים ופאנלים סולאריים שקופים. באמצעות טכנולוגיות אלו ניתן להפיק אנרגיה סולארית באופן יותר אפקטיבי וכך למקסם את פוטנציאל הרווחים. חברת סלע תשתיות משקיעה במחקר לבחירת הטכנולוגיות החדישות והמובילות בהתאם לרשימת בלומברג Tier-one כך שהלקוחות שלנו נהנים מהתפוקה הגבוהה ביותר למשך הזמן הממושך ביותר. 

2. תכנון מערכת סולארית לצורך בחירת ההרכב הסולארי המדויק

לפני שמתקינים מערכת סולארית צריך לתכנן אותה באופן קפדני ומותאם אישית ולספק מענה לסוגיות כמו סוג הפתרון הסולארי, בחירת הרכיבים והצבעים, רמת השקיפות של הפאנלים, זווית הפאנלים, מיקום ההתקנה – ועוד. לכל גג ולכל שטח מסחרי או חקלאי יש מאפיינים ואתגרים ייחודיים משלהם. צוות מומחה מטעמנו יגיע על-מנת לבצע מדידות ובדיקות בשטח שלכם. לאחר איסוף מכלול הנתונים הרלוונטיים נערוך תכנון מקצועי לצורך מקסום פוטנציאל ההכנסות והרווחים. 

3. ניטור ותחזוקה שוטפת של המערכת גם לאחר ההתקנה

לאחר התקנת פאנלים סולאריים יש לוודא שהמערכת אכן מתפקדת באופן מיטבי במרוצת הזמן ועומדת בהספק החשמלי הנקוב שלה. סלע תשתיות תעזור לכם לנטר ולתחזק את המערכת בשביל לוודא שההשקעה שלכם מצליחה והמערכת מניבה לכם הכנסות ורווחים מקסימאליים לאורך זמן. זאת בין היתר ע"י שירותי ניקוי פאנלים סולאריים ותיקון פאנלים סולאריים להם חשיבות גדולה בכל הקשור לשמירה על תקינות ואפקטיביות המערכת. 

4. מענה EPC מקיף ושלם 

הדרך האידיאלית לבצע התקנת פאנלים סולאריים לצורך מקסום ההכנסות והרווחים שהיא מניבה היא לבחור בחברה שמספקת שירות EPC, משמע חברה המסוגלת לספק את כל השירותים הנדרשים החל משלב התכנון ועד לשלב התחזוקה. באופן זה הגורם המתחזק את המערכת הוא גם הגורם שתכנן והתקין אותה והכל מתנהל עבורכם באופן מסונכרן והרמוני למען מקסום הפוטנציאל הכלכלי של המערכת. בנוסף לכך מענה EPC מזרז את הליך ההתקנה, מעניק לכם שקיפות מלאה ושקט נפשי וחוסך לכם התעסקות ומאמצים מיותרים. 

ובשורה התחתונה – מהי ההכנסה השנתית הצפויה?

כאשר מערכת סולארית מתוכננת, מותקנת ומתוחזקת על הצד הטוב ביותר היא יכולה להניב תשואה גבוהה לאורך זמן. להלן טבלה שתספק לכם אומדן של ההכנסה השנתית לה ניתן לצפות לאחר התקנת המערכת:

גודל השטח במ"ר הכנסה שנתית צפויה (אומדן)
50 מ"ר 6,400 ש"ח 
350 מ"ר  44,800 ש"ח 
660 מ"ר 84,480 ש"ח 
900 מ"ר  115,200 ש"ח 

התקנת פאנלים סולאריים באופן אידיאלי עם סלע תשתיות 

סלע תשתיות תספק לכם שירות ומענה EPC – כולל כל מה שצריך להתקנת פאנלים סולאריים באופן מיטבי לצורך מקסום הכנסות ורווחים. ההתקנה תבוצע ע"י אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים בהתקנת פאנלים סולאריים. 

אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות סולאריות מכל הסוגים, לרבות מערכות סולאריות ביתיות, חווה סולארית, גדר סולארית, חממה סולארית ומערכות סולאריות מסחריות מסוגים נוספים. 

המיומנויות והידע הטכנולוגי שצברנו ב-10 שנות הניסיון שלנו יסייעו לנו לתכנן, להתקין ולתחזק את המערכת שלכם באופן מיטבי ולהפיק ממנה את המירב.

ראו עוד: התקנת מערכות סולאריות  

צרו איתנו קשר כאן או במספר הטלפון 077-9966240 ונחזור אליכם בהקדם לצורך מתן ייעוץ אישי ופרטים נוספים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

חדש: משרד האנרגיה מאשר הקמת דונם סולארי בחלקה א' בכל נחלה – בהליך מהיר ומקוצר

בשורה לכל בעלי הנחלות במושבים הכפריים במדינת ישראל: מעכשיו ניתן להקים דונם סולרי בחלקה א׳ בכל נחלה – בהליך מהיר ומקוצר ולייצר אנרגיה ירוקה ומקור הכנסה משמעותי! היכן וכיצד ניתן להקים שדה סולארי? הקמת מתקנים פוטו וולטאיים בתחום חלקה א' של יישוב כפרי, הינה מתוקף תמ"א 1. היא מתייחסת לשטח בגודל של עד 1 דונם

קרא עוד ›
פאנל סולארי

אגירת אנרגיה סולארית

בעידן שבו המודעות לשימוש באנרגיה ירוקה ומתחדשת גוברת, אנרגיה סולארית נחשבת לאחת הדרכים המבטיחות ביותר לטיפול במשבר האקלים. אנשי מקצוע ומדענים ברחבי העולם מתמקדים בפיתוח טכנולוגיות לאגירת אנרגיה סולארית, במטרה להפוך אותה ליותר יעילה ונגישה. אף על פי שהשימוש באנרגיה סולארית נושא בחובו יתרונות רבים, קיימת בעיה מרכזית אחת: התלות בתנאי מזג האוויר ובשעות היום.

קרא עוד ›
מערכות סולאריות מסחריות

מערכת סולארית לעסק – לשמש יש פוטנציאל עסקי גדול. אל תפספסו אותו

בנוסף ליתרונות שמגלמת כל מערכת סולארית, לרבות מערכות סולאריות ביתיות, מערכת סולארית לעסק מגלמת מספר יתרונות ספציפיים ומשמעותיים לבעלי חברות ועסקים. עוד ועוד עסקים רותמים את קרני השמש לצורך טובת הסביבה וטובתם העסקית. במאמר זה נעסוק על מה שתרוויחו בתור בעלי חברות ועסקים ע"י הקמת מערכת סולארית, נפרט סוגים שונים של מערכות סולאריות רלוונטיות לכם

קרא עוד ›
דילוג לתוכן